- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
-
„Hacker Games” gimė 28 inovatyvios verslo idėjos
Šį savaitgalį Vilniuje praūžė jubiliejinės kūrėjų žaidynės „Hacker Games”. Visą savaitgalį kūrybiškiausi programinės, techninės įrangos ir žaidimų kūrėjai dėl geriausiųjų titulo varžėsi Socialinių mokslų kolegijoje vykusiame 10-ajame hakatone „Hacker Games”.
Po 48 val. nepertraukiamo darbo iš 28 projektų buvo išrinkti 7 nugalėtojai – nuo išmanių vandens ženklų ir holograminės reklamos švieslentės iki kompiuterinių žaidimų, rašoma pranešime spaudai.
Programinės įrangos takelyje pirmąją vietą užėmė ir „TeleSoftas“ įsteigtą 600 Eur prizą laimėjo komanda „SmarMark“, sukūrusi išmanius vandens ženklus, apsaugančius nuotraukas nuo plagijavimo.
Antraisiais tapo ir „Tesonet“ įsteigtus 400 Eur gavo „Lead miner“, sukūrę tiesioginių kontaktų paieškos sistemą mažiems verslams. Trečiaisiais liko ir specialųjį prizą, originalias „Tesonet“ kuprines gavo komanda „Podcasterson“, sukūrusi programėlę, leidžiančią iš „YouTube“ susigeneruoti podkastus, kurių galima klausytis mobiliuoju telefonu.
Žaidimų kūrimo takelis šį kartą pasižymėjo didžiausiu populiarumu – jame rungėsi net 16 komandų. Pirmąją vietą užėmė ir „Game Insight“ įsteigtą 1000 Eur vertės industrinę kelionę laimėjo komanda „Weekend warriors”, sukūrusi nuotaikingą žaidimą „Mushrooming”, kviečianti brautis per augančius ir besiplečiančius grybus.
Antrą vietą užėmė ir metinę narystę žaidimų kūrimo platformoje „Unity” laimėjo komanda „Drochido“, sukūrusi komisiją itin prajuokinusį žaidimą, kviečiantį rungtis, kas stipriau pakratys telefoną.
Techninės įrangos takelyje geriausiais tapo ir „Business Hive” įsteigtą 3 mėn. narystę jų bendradarbystės erdvėje laimėjo holograminę reklamos švieslentę per savaitgalį pagaminusi komanda „HoloAds”. O lietuvių startuolio „Deeper” įsteigtą išmanų žvejybos ieškiklį, gavo komanda „Smart Walkie talkie”, pristačiusi racijos prietaisą integruojamą į išmanaus telefono dėklą.
Iš viso jubiliejiniuose „Hacker Games” buvo pristatyti 28 projektai. Iš jų 10 programinės įrangos, 16 žaidimų ir 2 techninės įrangos prietaisai. Šiame hakatone dalyvavo beveik 200 žmonių ne tik iš Lietuvos, bet ir Lenkijos, Baltarusijos bei Indijos.
Šį kartą programinės įrangos takelis pasižymėjo pačiomis įvairiausiomis idėjomis – nuo programėlių, padedančių įsiminti melodijas, ar skatinačių pasitikėjimą žmonėmis, iki šiuo metu versle aktualios susipažinti su reikiamais žmonėmis per renginius (ang. networking) padedančios platformos. Tuo tarpu žaidimų kūrėjai netikėtai išsiskyrė didele kovinių žaidimų gausa, o taip pat pristatė ir kelis virtualios realybės bei strateginius žaidimus.
Šventinių „Hacker Games“ žaidynių nugalėtojus komisijai išrinkti padėjo ir žymūs svečiai iš užsienio: Silicio slėnyje įsikūrusio tarptautinio akceleratoriaus „500 Startups” atstovė Pietryčių Azijoje (angl. Growth Hacker in the Residence) Justyna Piotrowska, žymaus Europos verslo verslui (B2B) akceleratoriaus „Startup Wise Guys“ startuolių programos vadovė Šiaurės šalims Lone Jensen ir vieno stipriausių Europos akceleratorių, Nyderlanduose įkurto „Rockstart“ prekės ženklo ir bendruomenės vadovas Andrii Degeleris.
Jubiliejinius „Hacker Games“ įgyvendinti padėjo tarptautinė IT paslaugas globaliai teikianti bendrovė „DXC Technology”, prisidėjusi prie renginio savo patirtimi, mentoriais ir pagalba.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Marso mėnulių mįslė: aerokosminių tyrimų agentūra planuoja pradėti naują misiją1
2026 m. Japonijos aerokosminių tyrimų agentūra planuoja pradėti misiją „Mars Moons eXploration“, kurios tikslas – ištirti Marso mėnulius Fobą ir Deimą bei pargabenti į Žemę mėginių iš Fobo. Tikimasi, kad ši m...
-
Tyrimas: Vidurio Europoje smarkiai padidėjo UV spinduliuotė
Naujo tyrimo duomenimis, pastaraisiais dešimtmečiais Vidurio Europoje netikėtai smarkiai padidėjo ultravioletinė (UV) spinduliuotė. ...
-
Sirijoje atrasti seniausi žinomi alfabetiniai rašmenys1
Naujausi archeologų atradimai rodo, kad seniausi alfabetiniai rašmenys gali būti net 500 metų senesni nei manyta iki šiol. ...
-
NASA kosmoso sveikatos priežiūros inovacijų programoje dirbs su lietuvių „Delta Biosciences“
Lietuvos gyvybės mokslų įmonė „Delta Biosciences“ yra pirmoji kompanija Europoje, atrinkta į NASA „Space-H“ akceleratoriaus programą, skatinančią pažangias kosmoso sveikatos priežiūros technologijas. ...
-
Garsus architektas pristatė planus pastatyti A. Einsteino centrą Vokietijos Ulmo mieste
Įžymus architektas Danielis Libeskindas sekmadienį pristatė muziejaus, skirto Alberto Einšteino darbams, projektą. Muziejus iškiltų Vokietijos Ulmo mieste, kuriame gimė žymusis mokslininkas. ...
-
Seimas imasi dirbtinio intelekto reguliavimo, siekia patikslinti startuolio sąvoką
Seimas svarstys patikslinti kriterijus, pagal kuriuos įmonės patenka į startuolių kategoriją ir gali gauti valstybės paramą, taip pat Lietuvoje imsis reguliuoti dirbtinio intelekto (DI) naudojimą. ...
-
JAV vyriausybė sieks, kad „Google“ parduotų naršyklę „Chrome“
JAV vyriausybė teisėjo paprašė nurodyti suskaidyti interneto milžinę „Google“ parduodant jos plačiai naudojamą naršyklę „Chrome“. ...
-
Bažnyčioje – naujovė: žmonės išpažintį gali atlikti pačiam Jėzui10
Naujųjų technologijų pažanga nenustoja stebinti. Vienos bažnyčios lankytojai gali tiesiogiai pasikalbėti su Jėzumi arba tiksliau – jo dirbtinio intelekto (DI) versija. ...
-
„SpaceX“ nepavyko „pagauti“ savo raketos greitintuvo
„SpaceX“ antradienį surengė dar vieną savo raketos „Starship“ bandomąjį skrydį, o stebėti pakilimą prie Elono Musko prisijungė išrinktasis JAV prezidentas Donaldas Trumpas, kas iliustruoja vis stiprėjantį jųdviejų be...
-
Paviešino, kaip atrodė sukčių ataka: užkibo ir savo duomenis išsiuntė daugiau nei pusė žmonių9
„Vilnius Tech“ mokslininkai atliko labai įdomų eksperimentą. Beveik 900-imtams ugdymo įstaigų išsiuntė specialiai sukurtą, įtarimų turintį sukelti elektroninį laišką su nuoroda ir suskaičiavo, kiek gavėjų jį atidarė. ...