Solistės talento pakanka net dviem „Traviatoms“

  • Teksto dydis:

Kauno valstybiniame muzikiniame teatre (KVMT) Anželikos Cholinos režisuotoje operoje „Traviata“ debiutavusi Gabrielė Bukinė šį sezoną išgyvena dvi skirtingas Violetos Valeri dramas. Jaunasis sopranas vaidina ne tik anšlaginiuose spektakliuose Kaune, bet ir Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (LNOBT).

Kaune gyvenanti, Vytauto Didžiojo universiteto Muzikos akademijoje dėstanti KVMT solistė Vilniaus teatre pasirodo operos solistės stažuotojos statusu.

Už vaidmenį KVMT Auksiniam scenos kryžiui nominuota solistė Violetos vaidmenį vadina savo muzikinei karjerai svarbia partija. „Jau pirmaisiais studijų metais, kai profesorė Sabina Martinaitytė tik pradėjo profesionaliai, sakykime, čiupinėti mano balsą, išgirdau, kad ateityje man puikiai tiktų Violetos partija, – debiuto LNOBT proga duotame interviu prisipažino G. Bukinė. – Tačiau vien į tai nesikoncentravau – studijuodama kiek įmanoma gėriau visas vokalo pamokas tiek Kaune, tiek stažuotėje Varšuvos didžiajame teatre, tiek įvairiuose meistriškumo kursuose užsienyje.“

Dar būdama magistrantė G. Bukinė sulaukė kvietimo imtis Violetos vaidmens KVMT, kuris premjerą skyrė lietuviškosios profesionaliosios operos 100-mečiui.

G. Bukinė sako, kad rengdamasi šiam vaidmeniui žavėjosi pasaulinę karjerą padariusios latvės Marinos Rebekos atliekama Violeta. „Išklausiusi jos įrašus, buvau sužavėta, kaip žmogus geba derinti emocijas ir dainavimo techniką. Ji dainuodama kiekvieną operos natą puikiai žino, ką daro. Dainuoja labai protingai“, – sakė G. Bukinė.

„Violeta yra tikras žmogus su savo pykčiu, skausmu, liga ir tikra meile. Visų pirma ji išsiskiria tuo, nes savęs netausoja. Ji gyvena taip, tarsi kiekviena diena būtų paskutinė. Tačiau tuo bejėgišku metu atsiranda Alfredas ir įkvepia jai noro gyventi. Vėl tikėti, vėl kovoti už save ir savo sveikatą“, – apie dramatiškąją Giuseppe’ės Verdi operos heroję yra sakiusi solistė. Trapios moters dramą įtaigiai pavyko perteikti ir pačiai G. Bukinei, kurios balsas akcentavo subtilų liūdesį.

Sostinės scena G. Bukinei skirta gruodžio 22 ir 28 d. Alfredo Žermono partija patikėta Karoliui Kašiubai. Abiejų teatrų spektaklių muzikos vadovas ir dirigentas – Ričardas Šumila, tačiau režisūriniais ir estetiniais sprendimais pastatymai yra visiškai skirtingi. Fabio Ceresos režisuotoje operoje akcentuojama prabanga, KVMT pastatymas keri išgrynintais vizualiniais sprendimais, pabrėžiančiais muzikinę spektaklio plotmę.



NAUJAUSI KOMENTARAI

VidmaO

VidmaO portretas
O maniau, kad Lietuvoje daug puikių sopranų. Gal kitur dainuoja?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių