Kelininkai: net pabarstytos ir išvalytos gatvės negarantuoja gerų vairavimo sąlygų

Pirmadienio rytą Kauno gatvėse, o ir visos Lietuvos keliuose eismo sąlygos buvo sudėtingos. Situacija ne iš paprastųjų ir įdienojus. Miesto gatves prižiūrinti „Kauno švara“ pakomentavo, ko galima tikėtis artimiausiu metu.

„Mūsų darbininkai nuolat stebi orų prognozes, todėl įprastai gatves pradedame barstyti dar prieš snygį. Vakarykštis snygis – ne išimtis“, – sakė bendrovės viešųjų ryšių specialistas Jonas Tumpa.

„Kauno švaros“ technika Kauno miesto kelius, nurodė atstovas, pabarstė dar sekmadienio (sausio 30 d.) ryte. Tuo tarpu prasidėjus gausesniam snygiui, apie 18 val., į Kauno miesto gatves buvo išsiųsta dvylika „Kauno švaros" sunkvežimių su sniego verstuvais ir barstymo įrenginiais.

„Ši technika dirba iki šiol, pamainomis, o per šį laiko tarpą mūsų darbininkai pabarstė ir išvalė virš 600 km Kauno mieste esančių gatvių“, – bendrą statistiką pateikė J. Tumpa.

Natūralu, kad prasidėjus snygiui, prioritetas skiriamas pagrindinėms miesto arterijoms – gatvėms, kuriomis kursuoja viešasis transportas, taip pat greitai apledėjantiems tiltams, viadukams, įkalnėms. „Tuo tarpu sudėtingiausiose vietose visuomet stovi „Kauno švaros“ dėžės su smėlio ir druskos mišiniu“, – pridūrė J. Tumpa.

Pėsčiųjų zonos valyti ir barstyti šiuo metu skirta 14 traktorių ir 35 darbuotojai. Pastarieji valo, barsto viešojo transporto sustojimo stoteles bei laiptus rankiniu būdu.

Tirpdamas sniegas suformavo vadinamąją šlapiojo sniego „košę“, kuri, deja, yra neišvengiama žiemos dalis...

Į vairuotojų pasipiktinimą dėl gatvėse susidarančios šlapio sniego košės, J. Tumpa sakė, kad tai yra neišvengiama žiemos dalis.

Aleksotas, Taikos pr., Veiverių g. – visos šios ir kitos Kauno miesto dalys buvo ir barstytos, ir valytos. Beje, gausiai barstomos ir prieš snygį, ir sningant. To reikia norint, kad ant važiuojamosios dalies nesiformuotų ledas.

„Tirpdamas sniegas suformavo vadinamąją šlapiojo sniego „košę“, kuri, deja, yra neišvengiama žiemos dalis... Visgi, tai yra laikina – mūsų technika tuos pačius pabarstytus ir išvalytus maršrutus valo kelis kartus, todėl pasibaigus snygiui, šis pažliugęs sniegas yra nustumiamas nuo važiuojamosios dalies“, – komentavo bendrovės atstovas.

Eitvydo Kinačio nuotr.

Jis prašė gyventojų išlikti supratingais ir sąmoningais. Net ir gerai pabarstytos ir išvalytos gatvės negarantuoja gerų vairavimo sąlygų, nes staigiai pasikeitusios oro sąlygos gali visiškai pakeisti situaciją.

„Todėl visuomet rinkitės saugų, o ne maksimalų greitį. Tuo tarpu keliones planuokitės pasiliekant papildomo laiko ir svarbiausia – išlikite budrūs“, – akcentavo J. Tumpa.

Eitvydo Kinačio nuotr.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Antitvarkelė

Antitvarkelė portretas
tai štai kodėl jie sningant guli lovose ir laukia kol nustos snigti. Tada ritasi iš lovų, važiuoja į darbą paklausyti vadovų (o šie irgi ilgai ir saldžiai miegojo) nurodymų ir tik tada pajuda valyti gatvių. Žiūrė, po pusdienio kartais ir pratirpsta - nereikia nė valyti

gamtos mėgėjas

gamtos mėgėjas portretas
Kaip nekeista, bet geriausi keliai yra ten kur niekas nieko nedaro, nes sniego nedaug ir jis būna suvažinėtas. O kur pila druską, ten nuolatos yra pliurė, kuri pašalus suledėja, nes druska išsiplauna ir lieka tik tirpsmo vanduo. Aš džiaugiuosi neasfaltuotais keliais užmiestyje, jais keliauti vienas malonumas.

bobute

bobute portretas
o siemet Ukmerges gatve valis ar ne ? idomu
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių