Daugiau didžiulės avarijos aplinkybių: tik vienas mikroautobuso keleivis segėjo saugos diržą

  • Teksto dydis:

Kaune įvyko viena didžiausių kada nors buvusių avarijų pagal nukentėjusių žmonių skaičių, praneša LNK.

Raudondvario plente keleivinis mikroautobusas apsivertė, nulaužė šviesoforą ir nuskriejo ant saugumo salelės. O sunkvežimis užlėkė ant šaligatvio ir tik per plauką nenusinešė prekybos paviljono. Tokia avarija įvyko apie pusę šešių ryto. Gyventojai sako, kad iš miegų pažadino siaubingas trenksmas.

„Toks triukšmas buvo, kad atrodė, kad namus nuneš“, – kalbėjo moteris.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

Sužaloti net šešiolika asmenų, kurių amžius nuo 45 m. iki 70 m. Visi iš jų patyrė sunkius sužalojimus.

„Visiems pacientams yra ilgųjų kaulų sužalojimai ir vidaus organų pažeidimai“, – teigė Kauno klinikų skubios medicinos gydytojas Nedas Jasinskas.

Keturių žmonių gyvybė kabo ant plauko – jie paguldyti į reanimaciją.

„Vidiniai kraujavimai, veido, kaklo traumos yra labai pavojingos“, – sakė N. Jasinskas.

Ši avarija įvardijama kaip viena didžiausių kada nors įvykusių Kaune, kai vienu metu buvo sužalota tiek žmonių. Prireikė pusės visų Kauno ir rajono greitosios pagalbos brigadų. Klinikų medikai taip pat kvietė į pagalbą kolegas iš kitų skyrių.

„Kvietėme vaikų skubios pagalbos gydytojus bei rezidentus“, – teigė N. Jasinskas.

Aiškėja, dėl ko įvyko avarija.

„Pirminiais duomenimis, vienas iš automobilių nepraleido kitos transporto priemonės, važiavusios pagrindiniu keliu ir įvyko susidūrimas“, – kalbėjo Kelių policijos viršininkas Vigintas Lukošius.

Justinos Lasauskaitės nuotr.

Mikroautobusas vyko iš Kulautuvos į Kauną. Vairuotojas patyręs ir dirbantis jau dešimtmetį.

„Pagal mūsų vairuotojo paaiškinimus, šviesoforas tuo metu veikė budinčiu rėžimu“, – sakė „Kautros“ eismo tarnybos vadovas Alvydas Periokas.

Tiek mikroautobuso, tiek sunkvežimio vairuotojai buvo blaivūs. Pareigūnai sako, kad tokios didelės avarijos jau seniai nematė.

Šie keleiviniai mikroautobusai nauji, vos prieš dešimt dienų nupirkti, visuose yra saugos diržai, tačiau keleiviai nebuvo prisisegę.

„Transporto priemonėje yra specialus lipdukas, kad privalu užsisegti saugos diržą“, – kalbėjo A. Periokas.

 

 

Medikai sako, kad jei keleiviai būtų segėję saugos diržus, nebūtų tokių skaudžių sužalojimų.

„Mums krito į akį, kad tik vienas žmogus buvo prisisegęs saugos diržą ir jo sužalojimai buvo minimalūs“, – teigė N. Jasinskas.

Dėl šios avarijos eismas Kaune buvo paralyžiuotas daugiau nei penkias valandas. Prasidėjus rugsėjui ir eismui pasidarius itin sudėtingam, pareigūnai ragina būti atidesniems ir pamiršti vasaros rėžimą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Gyventojas

Gyventojas portretas
Net ir po tokios avarijos niekas nesiteikia palikti ijungto sviesoforo 24 h per para. Turbut lauksim dar skaudziau pasibaigenciiu avariju kaip neliks gyvu po avarijos. Manau sita avarija jau turetu buti gatviu apsvietimo imonei kuri atsakinga ir uz sviesaforus palikti tokioj sankryzoje veikianti sviesafora. Nes nuo tos sankryzos vaziuojant i Raudondvario puse paskui visi sviesaforai veikia budejimo rezimu. Kaip sakoma lakunams laisvas pakilimo takas. Ir tikrai ne vienas paskui vaziuoja zymiai greiciau negu 50 km/h.

>>>Sardinijus \\\\\.../////

>>>Sardinijus  \\\\\...///// portretas
>Iš sardinių sušikti koncervai,kaip ir tu "sardinijau.

aplinkybes

aplinkybes portretas
Nė vienas nematė kits kito.Pasekmė rodo. Kodėl nematė ? Todėl, kad pirmoj eilėj buvo "priedanga'. Mikro 'nematomas', "fura", nematoma. Akademine kiaida, daug kart matyta.
VISI KOMENTARAI 15

Galerijos

Daugiau straipsnių