Baltijos prospekte – sąmyšis

Klaipėdiečiai jau atvirai keiksnoja rekonstruojamą Baltijos prospekto žiedinę sankryžą. Prieš kelias dienas buvo uždaryta eismo juosta važiuojantiems į pietinę miesto dalį. Tačiau ketvirtadienį iš šiaurinės miesto pusės liko iš viso tik viena eismo juosta.

Neliko eismo juostų

Gyvenantieji pietinėje uostamiesčio dalyje prie Baltijos prospekto žiedinės sankryžos automobiliais stovi po pusvalandį.

Kol vyko darbai žiedinėje sankryžoje, nuo „Depo“ prekybos centro Šilutės plentu buvo galima judėti trimis juostomis.

Staiga buvo uždarytas eismas vidurinėje juostoje. Ženklai apie tokius pokyčius praneša tik privažiavus prie pat žiedinės sankryžos.

Trečiadienį automobilių spūstyje strigo net policijos automobilis, kuris neturėjo jokių šansų signalais išvaikyti spūstyje stovinčių automobilių, nes vairuotojai neturėjo kur trauktis.

Ketvirtadienį situacija dar suprastėjo, ilgose spūstyse strigo važiuojantieji nuo Debreceno gatvės pusės.

Įrengia bortelius

Klaipėdos savivaldybės Statybų ir infrastruktūros skyriaus vedėjas Valdas Švedas paaiškino, dėl ko susidarė tokia situacija.

Paaiškėjo, kad rangovai, kol buvo statoma pati estakada, kiek kitoje vietoje buvo įrengę laikiną žiedinę sankryžą, joje buvo paklotos surenkamos plokštės.

„Kiek daugiau nei savaitę žiedinė sankryža jau yra savo projektinėje pozicijoje, iki šiol žiede buvo paklotos surenkamos plokštės. O laikinos žiedinės sankryžos vieta kiek skyrėsi nuo projekte numatytos nuolatinės pozicijos. Pati žiedinė sankryža dar nėra užbaigta, tačiau eismas leidžiamas, nes tai bet kokiu atveju saugiau ir patogiau nei važiuoti per surenkamas plokštes“, – aiškino V. Švedas.

Valdas Švedas. Vytauto Liaudanskio nuotr.

Kadangi rangovai šiuo metu įrenginėja eismo juostų atskyrimo bortelius, tenka uždaryt eismą tai vienoje, tai kitoje vietoje.

„Kiekviena juosta bus atskirta, eismo dalyvis, jau prieš įvažiuodamas į žiedinę sankryžą, turėtų žinoti, kuria kryptimi judės ir pagal tai pasirinkti važiavimo juostą. Anksčiau manevruoti buvo galima ir pačioje žiedinėje sankryžoje, tačiau tai buvo nesaugu, įvykdavo nemažai eismo įvykių. Rangovai patikino, jog darbai vykdomi ne piko valandomis, tad rytais ir vakarais situacija turėtų būti geresnė. Visomis kryptimis į žiedinę sankryžą turi būti sudaryta galimybė įvažiuoti dviem juostomis“, – patikino V. Švedas.

Rangovai patikino, jog darbai vykdomi ne piko valandomis, tad rytais ir vakarais situacija turėtų būti geresnė.

Vengia piko

Pasak V. Švedo, iš Debreceno gatvės pusės į žiedinę sankryžą, iš kurios galima vykti toliau Šilutės plentu ar Baltijos prospekto kryptimis, įvažiuoti yra palikta viena eismo juosta.

„Tačiau šiuo metu taip pat atidarytas ir atskiras papildomas „dešininis posūkis“ automagistralės link. Numatoma, kad preliminariai darbai truks apie dvi savaites, tačiau ryte iki 10 val. ir vakare nuo 16 val. šie darbai nevykdomi, o rangovas užtikrina įvažiavimą į žiedinę sankryžą ir išvažiavimą iš jos dviem juostomis. Visas visiškai funkcionuojantis žiedas su numatytomis eismo juostomis bus „paleistas“ vėlyvą rudenį“, – patikslino V. Švedas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Miestietis

Miestietis portretas
Žiedo borteliai - visiška nesąmonė. Papildomos kliūtys kelyje negerina saugumo, o priešingai. Dar blogiau - dabar iš jų net suformuotos savotiškos sankryžos pačiame žiede - absoliutus vairuotojų klaidimas. Tikimybė, kad vairuotojas, pirmą kartą važiuojantis žiedu, nuvažiuos ten kur nori - tikrai nedidelė.

Pilietis

Pilietis  portretas
Klausimas projektuotojams, kaip pravažiuos greitoji pagalba ir policija, jei kamštis mašinų, kelio bartelia visus sustato į eilę. O jei įvyktų avarija , kaip apvažiuoti ? atbulai? Manau, kad iš šių kliūčių yra daugiau problemų nei naudos.

Kodėl privatus verslas statosi greitai, savivaldybės ilgai

Kodėl privatus verslas statosi greitai, savivaldybės ilgai portretas
Visų užsitęsusių statybų, kur užsakovas yra savivaldybė neveiklumas sueina į tą pačią savivaldybę,tai yra kaltas pats užsakovas -savivaldybė.Faktai: Klaipėdos savivaldybė pasirinkdama rangovą konkurso metodu nesigilina į rangovo galėmybes, jo pajėgumus ,ateina rangovai ,kurie ,,neapžioja,, keliuose miestuose laimėtų tuo pačiu metų kelių užsakymų, todėl kai kada tik imituojama ,kad dirbama .Pažiūrėkite kaip yra dirbama prie Kalotės Liepojos plente ,nukasti aukšti kelio šlaitai palikti neatitverti per visą vasarą kelia pavojų ,o darbininkų du trys žmonės ,pasityčiojimas iš Klaipėdos valdžios visų pravažiuojančių akivaizdoje. Tas pats su Baltijos prospekto-Šilutės plento sankryža, senai galima buvo paleisti transportą viršutine viaduko dalimi , ir perėjom galima buvo išlieti betono formas ne vietoje ,o gamykloje ir per kelias dienas sumontavus vietoje užversti gruntu , bet statybininkai daro taip kad jiems būtų pigiau ir lengviau ,o kur užsakovas?
VISI KOMENTARAI 56

Galerijos

Daugiau straipsnių