Lietuvoje daugėja keliaujančiųjų geležinkeliais

Išankstiniais duomenimis, praėjusiais metais Lietuvos geležinkeliais keliavo 4,83 mln. keleivių arba 3,4 proc. daugiau nei 2011 m., kai keliavusiųjų buvo 4,67 mln. Smarkiai išaugo vykusių tarp Vilniaus ir Minsko (Baltarusija) skaičius.

Vietinio susisiekimo traukiniais 2012-aisiais keliavo apie 3,8 mln. keleivių. Keliavusiųjų maršrutu N.Vilnia–Vilnius–Kaunas–N.Vilnia skaičius išaugo apie 6,5 proc. iki 1,2 mln. Didžioji dalis šiame maršrute kursuojančių traukinių – modernieji dviaukščiai.

Maršrutu Vilnius-Klaipėda-Vilnius 2012 m. keliavo 510 tūkst. keleivių arba apie 4,2 proc. daugiau nei 2011-aisiais. 75 tūkst. keleivių, arba net 51,3 proc. daugiau nei 2011 m., vyko maršrutu Vilnius-Oro uostas-Vilnius.

Išaugo ir tranzitiniais traukiniais per Lietuvą keliaujančiųjų skaičius – jų pernai pervežta 590 tūkst. arba, lyginant su 2011 m., 2,8 proc. daugiau.

Tarptautinio susisiekimo traukiniais vyko apie 455 tūkst. keleivių arba 30 proc. daugiau nei 2011-aisiais. Beveik 4 proc., iki 65,5 tūkst., išaugo keliavusiųjų maršrutu Vilnius-St.Peterburgas-Vilnius skaičius. Ypač išaugo keliavusiųjų tarp Vilniaus ir Minsko skaičius – praėjusiais metais tarp dviejų sostinių keliavo 269 tūkst. arba net 65,6 proc. daugiau keleivių.

Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, aktyviai bendradarbiaudama su Baltarusijos geležinkelių kolegomis, jau nuo 2011 metų birželio keleivinių traukinių, kursuojančių tarp Vilniaus ir Minsko, važiavimo laiką sutrumpino 51 min. – iki 3 val. Planuojama, kad jau šių metų gegužės pabaigoje, atlikus geležinkelių infrastruktūros modernizavimo darbus bei ėmus Vilniaus geležinkelio stotyje taikyti keleivių patikros procedūras, o tarp Vilniaus ir Minsko pradėjus kursuoti moderniems dyzeliniams traukiniams, kelionės laikas sutrumpės dar pusvalandžiu – iki 2 val. 30 min.

Tikimasi, kad keliaujančiųjų tarp Vilniaus ir Minsko skaičius ir toliau augs, kadangi jau nuo 2015 m. šiuo maršrutu kursuos elektriniai traukiniai, o kelionė tarp dviejų sostinių tetruks 2 val.



NAUJAUSI KOMENTARAI

skias

skias portretas
marsrutas Vilnius-Klaipeda kazkokia nesamone, ypac tiem kas pradeda kelione is Vilniaus ir keliauja iki pat Klaipedos. Visiskai nelogiska keliauti tokiu marsrutu, kadangi marsrutas padaro milziniska rata ir kelione trunka labai ilgai. Logiskiau butu keliauti per kauna, bet nuo kauno toliau nenutiesta tiesi linija iki klaipedos. Cia dar ne visi marazmai susije su keliavimu traukiniu. Karta keliavau is Siauliu i Kauna. Tai vietoj to kad nuo jonavos butu pasukes tiesiai i kauna, traukinys vaziavo link kaisiadoriu ir po to vaziavo atgal (ta prasme nuo kaisiadoriu link kauno).
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių