Penkios žvaigždutės „Tiguan“

„Volkswagen Tiguan“ - ne tik vienas populiariausių, bet ir vienas saugiausių modelių savo segmente. Aukštą „Volkswagen“ lygį saugumo srityje dar kartą patvirtino trijų nepriklausomų saugumo testų rezultatai. 

JAV ir Europoje atlikti nepriklausomi bandymai patvirtino gerą „Tiguan“ pasyviojo saugumo sistemų efektyvumą. Liepos mėnesį aukščiausią 5 žvaigždučių įvertinimą „Tiguan“ modelis pelnė Amerikos NCAP (New Car Assessment Program) testuose. Juos atliekanti Amerikos Nacionalinė transporto saugumo administracija ypatingai gerai įvertino automobilio saugumą trijose situacijose - priekinio bei šoninio smūgių metu bei automobiliui verčiantis. Pirmais dviem atvejais „Tiguan“ įvertintas penkiomis žvaigždutėmis, o apsivertimo teste - keturiomis. Visas paminėtais atvejais keleivių rizika sunkiai susižeisti pripažinta kaip labai menka. 

JAV Transporto draudimo institutas IIHS, nuo 1995 m. reguliariai atliekantis automobilių saugumo bandymus, paskelbė, kad šio kompaktinio visureigio saugumo lygis yra puikus ir suteikė automobiliui „Geriausio pasirinkimo pagal saugumą“ įvertinimą. Be to, „Tiguan“ pelnė absoliučiai geriausią įvertinimą savo segmente stogo tvirtumo bandymuose, kurių metu stogas atlaikė keturis kartus didesnę apkrovą, nei pačio automobilio svoris. 

Aukščiausio lygio saugumą „Tiguan“ modelyje sąlygoja išskirtinė kėbulo struktūra, kurią sudaro itin tvirtas keleivių skyrius ir smūgio energiją absorbuojančios deformacinės kėbulo zonos. Pats kėbulas pagamintas iš lengvo, tačiau itin tvirto grūdinto plieno. Prie bendros saugumo koncepcijos ženkliai prisideda daugybė pagalbinių saugumo sistemų - ABS, ESP su stabdymo jėgos kontrolės sistema, TCS, EDL su priekabos stabilizavimo sistema, EBC ir kitos. 

Salone taip pat gausu saugumo priemonių, padedančių efektyviai apsaugoti keleivius avarijos atveju. Visos penkios sėdimosios vietos turi tritaškius inercinius saugos diržus, kurių įtempimo jėgos reguliatoriai apsaugo krūtinės ląstą nuo sužeidimo. Priekinėms sėdynėms sumontuoto elektroniniai diržų įtempikliai, kurie kartu su saugos oro pagalvėmis suteikia optimalią apsaugą vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui, o visiškai naujos priekinės sėdynės su aktyviai galvos atlošais efektyviai apsaugo sprandą smūgio iš galo atveju. Standartinės įrangos sąraše yra ir saugos užuolaidos bei sėdynių atlošuose integruotos šoninės saugos oro pagalvės, prisidedančios prie bendros „Tiguan“ saugumo koncepcijos. 

Automobilyje yra įdiegta ir išskirtinių saugumo naujovių. „Tiguan“ oro pagalvių aktyvavimo sistema komunikuoja su kitais elektroniniais įtaisais ir imasi papildomų saugumo priemonių. Pavyzdžiui, avarijos atveju įsijungia avariniai žibintai, atrakinamos visų durelių spynos, įsijungia salono apšvietimas bei nutraukiamas degalų padavimas į variklį. 

„Tiguan“ kūrę inžinieriai pagalvojo ir apie saugumą susidūrimo su pėsčiuoju atveju. Visi automobilio priekio elementai buvo kuriami galvojant apie tai, kaip jie gali sužaloti pėstįjį. Pvz., atitinkamai buvo optimizuotas variklio dangčio vidinis metalinis karkasas, o po priekiniu bamperiu įpurkšta speciali minkšta medžiaga, skirta sušvelninti pėsčiojo kojų sužeidimus smūgio atveju.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių