Bendrovė „Unilever“ prognozuoja, kad į Europą sugrįš skurdas

Olandijos maisto ir kosmetikos pramonės milžinė „Unilever“ prognozuoja skurdo padidėjimą Europoje dėl euro zonos krizės, todėl iš naujo svarsto savo rinkodaros politiką, pirmadienį pranešė vienas laikraštis.

„Skurdas grįžta į Europą“, - „Unilever“ operacijų Europoje vadovas Janas Zijderveldas sakė duodamas interviu Vokietijos finansų dienraščiui „The Financial Times Deutschland“.

„Jeigu vartotojas Ispanijoje išėjęs apsipirkti išleidžia tik 17 eurų (59 litus), tuomet aš negalėsiu parduoti jiems skalbiamųjų miltelių už pusę jų biudžeto“, - pažymėjo jis.

Pasak J.Zijderveldo, dėl šios priežasties „Unilever“ naudos rinkodaros strategijas, kurias bendrovė anksčiau taikė besivystančiose Azijos šalyse.


Šiame straipsnyje: skurdasEuropaUnilever

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių