Beyonce prieš Joe Roganą: žvaigždės – į pagalbą K. Harris ir D. Trumpui

  • Teksto dydis:

Rinkimų kampanijų Jungtinėse Valstijose dėmesys penktadienį nuo vadinamųjų svyruojančiųjų valstijų krypsta į Teksasą: su Kamala Harris dalyvaus mitinge su popmuzikos superžvaigžde Beyonce, o Donaldas Trumpas susitiks su didžiausiu pasaulyje tinklalaidžių vedėjų Joe Roganu.

Tvirtai respublikonus palaikantis Teksasas yra neįprasta stotelė artėjant lemiamai lapkričio 5 dienai, ypač K. Harris, kuriai galėtų būti naudingiau rodytis svarbiausiose valstijose siekiant pritraukti neapsisprendusius rinkėjus.

Tačiau demokratų komanda tikisi, kad Teksase pasitelkiant žvaigždes, tarp jų – kantri legendą Willie Nelsoną, pavyks atkreipti dėmesį į respublikonų apribojimus dėl abortų – svarbią K. Harris kampanijos dalį.

Be Beyonce, K. Harris remia ir Taylor Swift, o viceprezidentės kampanijos renginiuose pasirodė tokie atlikėjai kaip Lizzo, Stevie Wonderis, Bruce'as Springsteenas, Eminemas ir Usheris.

Beyonce kartu su K. Harris pasirodys Hjustone, o D. Trumpas viešės Ostine, kur įrašys interviu su Joe Roganu, vedančiu klausomiausią pasaulyje tinklalaidę „The Joe Rogan Experience“.

Lapkritį prezidento rinkimai bus pirmieji po to, kai 2022 metais Aukščiausiasis Teismas panaikino visoje šalyje galiojusią teisę į abortą.

Savo kampanijos metu K. Harris ne kartą siejo D. Trumpą, kuris, pakeitęs teismo sudėtį, prisiėmė nuopelnus už sprendimą dėl abortų, su šokiruojančiomis istorijomis apie moteris, kurioms buvo atsisakyta suteikti gyvybiškai svarbią reprodukcinės sveikatos priežiūrą.

Teksase dabar draudžiami visi abortai, išskyrus retus atvejus.

Įsimintini momentai internetui

Penktadienį su K. Harris Beyonce pasirodys pirmą kartą, nors 32 kartus „Grammy“ apdovanojimą pelniusi atlikėja buvo prisijungusi prie Baracko Obamos ir Hillary Clinton kampanijų renginių.

K. Harris gavo leidimą naudoti atlikėjos dainą „Freedom“, kuris tapo pagrindiniu garso takeliu jos kampanijoje.

Abu kandidatai rinkimuose stengėsi išplėsti savo palaikymą, dažnai aplenkdami tradicinę žiniasklaidą ir teikdami pirmenybę tinklalaidėms ir laidoms platformoje „YouTube“, kurias seka neįsipareigoję vienai ar kitai JAV partijai jauni rinkėjai, galintys nulemti įtemptų rinkimų baigtį.

D. Trumpas sieks pasinaudoti didžiule J. Rogano auditorija, ieškodamas galimybių sukurti įsimintinų momentų internetui, kurie galėtų išplisti ir padėti jam kurti „paprasto žmogaus“ įvaizdį, panašiai kaip neseniai lankantis viename Pensilvanijos „McDonald's“ restoranų.

„The Joe Rogan Experience“ ketverius metus iš eilės yra daugiausiai perklausų sulaukusi tinklalaidė platformoje „Spotify“. J. Roganas turi 17,5 mln. prenumeratorių „YouTube“, o populiariausias jo tinklalaidės epizodas buvo peržiūrėtas 61 mln. kartų.

Paskutinį respublikonų nacionalinio suvažiavimo vakarą, kai D. Trumpas sakė pagrindinę savo kalbą, transliavo 14 televizijų, tačiau transliacijos reitingai nesiekė nė pusės šio rodiklio – ją stebėjo 25 mln. žiūrovų.

D. Trumpo kampanija teigė, kad prieš išvykdamas į svyruojančiąją Mičigano valstiją D. Trumpas taip pat kalbėsis su žiniasklaida Ostine apie sienų saugumą ir migrantų nusikalstamumą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių