Po orlaivio avarijos Pietų Korėja planuoja rekonstruoti keletą oro uostų

  • Teksto dydis:

Pietų Korėjos valdžia trečiadienį pranešė, kad po 179 gyvybes nusinešusios oro linijų „Jeju Air“ orlaivio avarijos kai kuriuose šalies oro uostuose bus pakeisti navigaciniai gelžbetonio atitvarai.

„Boeing 737-800“ gruodžio 29 d. skrido iš Tailando į Muaną. Pasiekęs kelionės tikslą, 181 keleivį ir įgulos narį skraidinęs orlaivis Muano oro uoste nusileido ant pilvo, atsitrenkė į gelžbetoninį atitvarą ir pavirto ugnies kamuoliu.

Tai buvo didžiausia aviacijos katastrofa Pietų Korėjos istorijoje.

Pietų Korėjos ir JAV tyrėjai vis dar mėgina išsiaiškinti, kas sukėlė avariją, dėl kurios visoje šalyje buvo paskelbtas gedulas.

Daugiausiai dėmesio buvo skiriama kelioms tikėtinoms priežastims, tačiau iškilo klausimų, kodėl kilimo ir leidimosi tako gale stovėjo gelžbetoninė barikada, skirta padėti lėktuvams rasti kelią leidžiantis – vadinamasis lokalizatorius.

Žemės ministerija išplatino pranešimą, kuriame teigė, kad „speciali saugos patikra parodė, jog lokalizatorius būtina patobulinti septyniuose šalies oro uostuose“.

Tarp jų yra tarptautinis Muano oro uostas ir oro uostas turistų pamėgtame Čedžiu mieste, dydžiu nusileidžiantis tik Pietų Korėjos sostinę Seulą aptarnaujančiam Inčono oro uostui.

Be kitų priemonių, numatoma „perkelti pamatus ir pakeisti juos lengvomis plieno konstrukcijomis“.

Tarptautiniame Muano oro uoste esantys gelžbetonio pylimai bus demontuoti, o lokalizatorius bus „naujai įrengtas naudojant lengvai dūžtančias konstrukcijas“.

„Ši priemonė yra orientuota į skubaus dėmesio reikalaujančius veiksmus“, – sakė transporto ministras Parkas Sang-woo.

„Atlikdami tolesnius tyrimus ir patikras, planuojame įdiegti aukštesnio priemonių, skirtų išvengti susidūrimo su paukščiais, taip pat parengti aviacijos saugos naujovių diegimo planą“, – paaiškino jis.

Incidento metu besileidžiančio lėktuvo pilotas pranešė, kad lėktuvas susidūrė su paukščių būriu ir vėl pamėgino kilti. Antrą kartą mėginant nusileisti lėktuvas sudužo, nes neišsiskleidė jo važiuoklė.

Pietų Korėjos žiniasklaida pranešė, kad abejuose varikliuose rasta plunksnų ir viena iš galimų versijų yra laikomas susidūrimas su paukščiais.

Ministerija pranešė, kad rengiant „tobulinimo priemonių susidūrimams su paukščiais išvengti planą“ pirmadienį pradėta nuodugniai tirti, kas gali vilioti paukščius prie oro uosto.

Tyrėjų darbą apsunkino ir tai, kad, transporto ministerijos teigimu, iki nelaimės likus keturioms minutėms nustojo veikti juodosios dėžės, kuriose įrašomi skrydžio duomenys, bei įgulos kabinos savirašiai.

Žemės ministerija šeštadienį paskelbė, kad Muano oro uostas bus uždarytas iki balandžio 18 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių