Paaiškėjo pirmieji Lietuvos virtualaus ralio čempionai

  • Teksto dydis:

Neseniai paaiškėjo pirmieji Lietuvos virtualaus ralio čempionai. Nors Druskininkų raliui dedikuoto šeštojo etapo finišą greičiausiai pasiekė Tomekas Wachas iš Lenkijos, nuo jo kiek mažiau nei dvylika sekundžių atsilikęs amerikietis Tyleris Buckas progų džiaugtis turėjo daugiau – jis tapo greičiausios ir gausiausios AWD Pro įskaitos čempionu. Trečias finišą pasiekė Joonas Lonnas iš Suomijos.

Sulaukė susidomėjimo

Su šiuo etapu įvyko pirmoji Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) sankcionuota ralio etapų serija virtualioje erdvėje.

Ralio simuliatoriuje vykstančios pirmenybės debiutavo šių metų sezone. Sukurtos elektroninio sporto organizatorių komandos, aktyviai padedant LASF, tapo vienomis populiariausių serijų tarp panašiu principu vykstančių čempionatų, sutraukdavusių nuo 100 iki 200 dalyvių.

Toks žingsnis tapo naujove sporto vystymo ir inovacijų prasme, kadangi Lietuva tapo pirmąja valstybe pasaulyje, turinti oficialias atvirąsias nacionalines elektroninio ralio varžybas.

Kol kas aktyviausiai simuliatorių įtraukimo į čempionato lygmenį srityje dirba tik didžiausi pasaulio automobilių sporto žaidėjai, tokie kaip "Formulė 1", "WRC" ar "NASCAR", kurios turi tarptautines savo vardo simuliatorių pirmenybes, leidžiančias kur kas daugiau į mėgstamą sportą įsitraukti gausybei fanų.

Lietuva tapo pirmąja valstybe pasaulyje, turinti oficialias atvirąsias nacionalines elektroninio ralio varžybas.

Intrigos neliko

Apibendrinant Lietuvos čempionato rezultatus, paskutiniame e-LARČ etape greičiausioje "AWD Pro" įskaitoje dar buvo menka tikimybė kilti intrigai: jei T.Buckas būtų nepasiekęs finišo dėl klaidos, T.Wachas galėjo pergalę išplėšti vos vienu tašku. Todėl JAV atstovas ramiai atsikvėpė tik kirtęs paskutiniojo greičio ruožo finišo liniją. Tuo metu Tomekas, surinkęs maksimalų taškų, pakilo į antrąją vietą ir aplenkė savo tautietį Jureką Bogdanowiczių.

Kitoje gausioje "FWD Pro" įskaitoje pirmasis trejetukas nepasikeitė. Dar prieš šeštojo etapo startą pergalę čia užsitikrinęs buvo suomis Jyrki Niemela, todėl net ir nesurinkęs taškų jis būtų tapęs čempionu. Būtent taip ir nutiko – suomis septintajame greičio ruože patyrė avariją, tačiau per metus sukaupto rezervo pakako sau už nugaros išlaikyti antrą ir trečią vietas pasidalinusius Tomaszą Moskala iš Lenkijos ir portugalą Emanuelį Figueiredo.

Greičiausi iš mūsų šalies atstovų visais ratais varomos technikos įskaitoje buvo Arnas Kerbelys, Gedvydas Dobiliauskas bei Mantas Meduneckis, kurių trejetukas prieš ir po paskutiniojo etapo nepasikeitė. Priekiu varomoje įskaitoje nugalėjo Robertas Kulikauskas, antras liko Eimantas Jankus, o trečias – Tomas Černiauskas.

Žada naujovių

Lietuvių "AWD" debiutantų įskaitoje prieš paskutiniojo etapo startą pergalę savo rankose laikė Virginijus Magelinskas, tačiau dėl antrosios ir trečiosios vietų įvyko rokiruotė tarp dviejų brolių, kai septintajame greičio ruože suklydus Eitvydui Raliui, iš jo antrąją vietą išplėšė Mantvydas Ralys.

Priekiu varomų automobilių FWD debiutantų įskaitoje tarp lietuvių – ir realiame Lietuvos automobilių ralio čempionate R2 techniką pilotuojančio dalyvio pavardė: nors Vladas Jurkevičius įskaitoje paskutiniame etape surinko maksimalų taškų kiekį, Pauliui Daukševičiui susikrauto rezervo kituose etapuose pakako nugalėti. Trečias šioje įskaitoje liko Laurynas Razas.

Šiuo metu LASF Ralio komitetas intensyviai formuoja ateinančio sezono kontūrus. Drauge su juo paaiškės ir būsimo e-LARČ sezono etapai. Pastarieji kaip ir šiemet vyks likus savaitei iki realaus etapo ir tęsis šešias dienas. Organizatoriai apie 2020 m. pirmenybes bei jo naujoves žada informuoti artimiausiu metu.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių