„Omnitel“ jau leidžia pabėgti klientams (papildyta)

Klientų pasipiktinimą sukėlę mobiliojo ryšio bendrovės „Omnitel“ veiksmai laikinai atšaukti. Po dienraščio publikacijos apie tai, kad „Omnitel“ klientai jau kurį laiką negali prisiskambinti trumpuoju numeriu, leidžiančiu perbėgti į „Tele2“, trečiadienio rytą situcija jau buvo pasikeitusi.

Dar antradienį bendrovės „Omnitel“ pastangomis jos klientams, norintiems pereiti pas kitą operatorių, tai padaryti trumpuoju numeriu nebuvo galima.

Dienraščio žurnalistui pamėginus iš „Omnitel“ tinklo paskambinti trumpuoju numeriu 1861 teko išgirsti tik elektroninės sekretorės balsą: „Sujungimas negalimas, prašome patikrinti numerį.“

Kaip portalui teigė „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė, numeris 1861 „Omnitel“ tinke aktyvuotas laikinai - vienam mėnesiui. Per šį laikotarpį tikimasi išspręsti nesutarimus, kilusius su „Tele2“ ir trumpąjį numerį aptarnaujančia bendrove „Lintel“.

„Jis veikia, kol bus rastas sprendimas. Bent mėnesiui jis yra įjungtas. Kalbėsimės ir ieškosime sprendimo toms problemoms, kurias išsakėme vakar“, - sakė D.Selickaitė.

Primename, kad „Omnitel“ manymu, „Lintel“ pažeidžia įmonių tarpusavio sutartį, minėtąjį numerį naudodama vilioti klientams į „Tele2“. „Mes manome, kad tokie veiksmai sukelia interesų konfliktą ir prieštarauja Civilinio kodekso straipsniams, kurie numato kad, vykdant sutartį, šalys turi elgtis sąžiningai, laikantis egzistuojančios dalykinės praktikos standartų“, - antradienį tikino D.Selickaitė.

Anot jos, „Omnitel“ pozicija nesikeičia. Tačiau pašnekovė kol kas nenurodo, koks sprendimas tenkintų mobiliojo ryšio operatorių.

Trečiadienį ryte numeris „Omnitel“ tinkle jau veikė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių