„Park Inn by Radisson“ viešbučių tinklas savo klientams brėžia naujus horizontus

Žaismingas, jaukus, verčiantis nusišypsoti net didžiausią pesimistą. Tokie akordai gaubė Kauno „Park Inn by Radisson“ viešbutyje įvykusį nuotaikingą renginį. Žinomo iliuzionisto Manto Wizard ir aktorių trupės pasirodymas tapo smagia įžanga į viešbučių tinklo surengtą naujos išmaniosios susitikimų ir renginių organizavimo koncepcijos pristatymą.

Pristatė naują požiūrį

Naujas ir itin lankstus požiūris į renginių organizavimą turėtų tapti dar vienu iš daugelio „Park Inn by Radisson“ viešbučių tinklo privalumų, siūlomų ištikimiems ir naujiems klientams.
Į pristatymo renginį Kaune susirinko per šimtą viešbučio klientų iš visos Lietuvos. Taip pat „Park Inn by Radisson“ viešbučių darbuotojai iš Baltijos šalių bei kitų Europos valstybių.

„Oho! Jaučiuosi beveik kaip Oskarų įteikimo ceremonijoje“, - nuaidėjus renginio fanfaroms nuo scenos prisipažino Izabela Sikora, „Park Inn by Radisson“ Baltijos šalių pardavimų ir rinkodaros direktorė.

„Tikimės, kad naujoji koncepcija įkvėps ne tik mūsų darbuotojus, bet ir klientus“, - pridūrė ji.

„Mes įrodysime, kad verslo ir kitokios rimtos konferencijos gali vykti ne tik konferencijų salėje, bet ir bet kurioje kitoje viešbučio erdvėje, kambaryje, restorane ar netgi lauke“, - kolegei antrino Ronaldas Smithjesas, viešbučių Baltijos šalyse regiono direktorius.

Kompanijos teigimu, sparčiai besiplečiantis „Park Inn by Radisson“ viešbučių tinklas vienija 160 veikiančių ir dar statomų viešbučių, kuriuose yra net 31 tūkst. kambarių. Viešbučiai išsidėstę 35 šalyse visoje Europoje, Viduriniuosiuose Rytuose bei Afrikoje. Daugelyje jų bus įdiegta naujoji koncepcija.

Teiks išskirtines paslaugas

Naujosios koncepcijos, diegiamos „Park Inn by Radisson“ viešbučiuose, kertiniais akmenimis tapo trys aspektai: ryšys, pasirinkimas ir bendruomenė.

Išmaniųjų susirinkimų ir renginių organizavimo koncepcija yra pagrįsta tinkamiausios konkrečiam klientui renginio vietos, technologijų ir netgi maisto bei gėrimų parinkimu bei užtikrinimu.

Šiuolaikiniai verslo bei privatūs klientai itin didelį dėmesį skiria internetinio ryšio galimybei, tad  „Park Inn by Radisson“  savo klientams nuo šiol siūlo nemokamą „Surf4Free“ interneto prieigą, kuria lankytojai gali naudotis bet kuriame šio tinklo viešbutyje ir bet kuria jų turima priemone - išmaniuoju telefonu, nešiojamuoju ar planšetiniu kompiuteriu.

„Park Inn by Radisson“ tinklo viešbučius  įvairiose pasaulio šalyse vienija jų siūlomos įdomios erdvės, išskirtinis paslaugų paketų pasirinkimas bei originalus bei sveikuoliškas „Smart Food“ meniu.
„Smart Food“ valgiaraštis sukurtas vertinantiems maisto kokybę. Šiuolaikiniai patiekalai patiekiami skoningai, kad džiugintų ir skrandį, ir akį. Kiekvieno konkretaus viešbučio maistas atspindi vietines maisto gaminimo tradicijas, sezoniškumą ir sveiko maisto propagavimą.

Viešbučio svečiams bei konferencijų dalyviams tiekiamas maistas turi būti ne tik skanus, bet ir neapsunkinantis skrandžio, sveikas bei užtikrinantis gerą savijautą. Tokia nuostata vadovaujasi tinklo darbuotojai, todėl į valgiaraštį įtraukia didžiulę vaisių ir daržovių pasiūlą, o čia gaminamas maistas yra neriebus, turi daug baltymų, nemenką dalį sudaro lengvi žuvies patiekalai. Maistas yra patiekiamas išmaniai ir subtiliai.

„Park Inn by Radisson“ ketina išlaikyti socialiai atsakingo verslo vardą, todėl ir toliau žada prisidėti prie geresnės bendruomenės, kurioje yra įsteigtas viešbutis, kūrimo. Tinkle diegiamos „Think Planet“ („Tausok planetą“) – energijos suvartojimo mažinimo programos dėka, visa anglies emisija, susidaranti dėl įvairių organizuojamų susitikimų ir renginių, bus kompensuojama pasinaudojant „Club Carlson“ programos atlygio sistema. Ši sistema apjungia racionalų elektros energijos vartojimą renginių metu ir naujų medelių viešbučio aplinkoje sodinimą.

Iššūkių netrūksta

Naujoji koncepcija turėtų tapti postūmiu ir „Park Inn by Radisson“ viešbučiui Kaune.

„Praėjęs sezonas Lietuvos viešbučiui verslui buvo neblogas. Per mūsų šalyje vykusius pirmininkavimo Europos Sąjungai renginius svečiai iš užsienio įsitikino, kad Lietuvos viešbučių, aptarnavimo lygis yra pakankamai aukštas. Atsiliepimai buvo tikrai geri. Kaune, konkrečiai mūsų viešbutyje pagyvėjimas buvo juntamas. Manau, jog klientų nenuvylėme, pateisinome jų lūkesčius, todėl tikimės šiemet sulaukti pasiūlymų konferencijų organizavimui ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio“, - teigė „Park Inn by Radisson Kaunas“ viešbučio generalinė direktorė Vilija Radzvilavičienė.

Tiesa, viešbučio vadovė pabrėžė ir iššūkius, su kuriais tenka susidurti.

„Kauno viešbučiams bene sunkiausi buvo 2012-ieji, kai iš mūsų miesto išsikraustė pigių skrydžių bendrovės. Taip pat buvo smarkiai padidintas mokestinis krūvis viešbučiams.  Teko susitelkti ir prisitaikyti. Vis dėlto norėtųsi Kaune matyti kur kas didesnius turistų srautus. Tam reikia ir miesto valdžios, ir atitinkamų šalies institucijų sprendimų. Juolab, kad mūsų miesto svečiams tikrai turime ką pasiūlyti – pradedant puikiais renginiais „Žalgirio“ arenoje, baigiant gausybe kitų pramogų bei lankytinų vietų“, - sakė pašnekovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

jooooo

jooooo portretas
Laiku pabegau is ten.

deja

deja portretas
Po grazia etikete slpeiasi vergiskos darbo salygos, deja :(

hmm...

hmm... portretas
O aš galvojau, kad tai Amerikos ar Anglijos viešbutis. Pasirodo, kad jis Kaune. Broliai lietuviai, netvarka! Net tais "baisiais" rusų laikais viešbučiai ir kavinės turėjo lietuviškus pavadinimus. Jeigu jau Kauną deklaruojame išskirtinai lietuvišku miestu, tai paieškokim lietuviškų pavadinimų, ponai verslininkai.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių