Sustabdyti pokyčiai stumia į nuostolius

Diskusijai pasirengę

RRT vadovas Feliksas Dobrovolskis teigė, kad naujoji tvarka negali įsigalioti, kol nėra pakeisti tam tikri teisės aktai, tačiau, jo manymu, Lietuvos paštui ir RRT susitarti turėtų pavykti. Juolab kad RRT jau gavo Lietuvos pašto kvietimą aptarti, kaip spręsti problemą.

"Problemą reikia spręsti diskusijos būdu, išsiaiškinti, kokia yra problemos esmė, rasti minimalius būtinus sprendimus jai spręsti. Iš Lietuvos pašto esame gavę raštą, kuriame jie patvirtino, kad yra pasiruošę diskusijai. Dabar kalbėsime ir bandysime išsiaiškinti, kokia yra problemos esmė. Esame pasiruošę diskusijoms ir, manau, artimiausiu metu susitarsime", – BNS teigė F.Dobrovolskis.

RRT teigimu, įgyvendinus planuojamus pokyčius, bus pažeistos Lietuvos Respublikos pašto įstatymo nuostatos, susijusios su universaliosios pašto paslaugos teikimu ir pašto paslaugos naudotojų teise savo nuožiūra rinktis, kokia universaliosios pašto paslaugos teikėjo teikiama paslauga jis pageidauja naudotis.

O Lietuvos paštas tvirtina, kad vadovaujasi Tarptautinės pašto sąjungos pašto korespondencijos reglamente įtvirtintais ribiniais siuntų dydžiais. Šis reglamentas nedraudžia Lietuvos paštui nustatyti konkrečių korespondencijos siuntoms (laiškams) taikomų matmenų, kurie neviršija nustatytų didžiausių leistinų ir nėra mažesni nei mažiausi leistini matmenys.


Komentaras

Ričardas Slapšys

Susisiekimo ministro patarėjas

Ministerijos pozicija yra tokia, kad Lietuvos paštas dėl įkainių sprendžia pati. Bendrovė įkainius tiek didina, tiek mažina, atsižvelgdama į išlaidų ir pajamų santykį. Tai yra įmonės vadovų kompetencija. Ministerija į šitą procesą nesikiša, nes bendrovė yra savarankiškas ūkio subjektas.

RRT ir Lietuvos paštas turi susitarti tarpusavyje, kuri pusė neteisingai traktavo teisės aktus.

Jeigu paaiškės, kad Lietuvos paštas neteisingai traktavo teisės aktus, tuomet bendrovės sprendimas keisti siuntų ir korespondencijos apmokestinimą nebus vykdomas ir įkainiai nepasikeis. Jeigu bus nustatyta, kad Lietuvos paštas yra teisus, tuomet bus sprendžiama dėl numatytų įkainių grąžinimo.

Tačiau kuo ilgiau vyks diskusijos ir galios ankstesnė tvarka, tuo Lietuvos paštas patirs daugiau nuostolių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Lietuvos paštas

Lietuvos paštas portretas
užsilenks greitai pats su tokia aptarnavimo sparta. Nuėjus eilėje stovi 2-3 žmonės, o tenka laukti 15-20 min kol darbuotoja pakels užpakalį ir teiksis prieiti aptarnauti. Jei UPS, DHL ar TNT taip suktųsi, seniai būtų bankrutavę. O dirba kaip bitės. Lietuvos paštui yra iš ko pasimokyti, tik ten dirbančios bobelytės kažin ar to nori.

kaunietis

kaunietis portretas
tegul pastas sudrausmina savo darbuotojus, kad sie NEVOGTU SIUNTINIU. Mano zmona uzsisakineja siuntinius is JAV, tai sie nepasiekia musu, nes Lietuvos pasto darbuotojai juos pasisavina
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių