Užimtumo tarnyba: rugsėjo pabaigoje mokymo įstaigose trūksta 238 pedagogų

  • Teksto dydis:

Užimtumo tarnybos duomenimis, rugsėjo pabaigoje mokytojų ieško 238 laisvas darbo vietas siūlančios mokymo įstaigos. Mokyklose tuščios 73 pagrindinio ir vidurinio ugdymo pedagogų darbo pozicijos.

Skelbiama, kad beveik 800 darbo skelbimų pirmąjį pusmetį buvo skirti pagrindinių disciplinų pedagogams, o tokio darbo ieškojo 384 asmenys – vienam teko 2,1 darbo pasiūlymo.

Daugiausiai laisvų darbo vietų buvo matematikos (173), lietuvių (129) ir anglų kalbos (90) mokytojams, atskleidė Užimtumo tarnybos 2022–2024 m. pirmųjų pusmečių statistika.

Pagrindinių disciplinų mokytojų dairosi Vilniaus (19), Klaipėdos (15) ir Šalčininkų r. (7) mokyklos. Po keletą matematikos ir informatikos stokoja Klaipėdos miesto mokyklos, lietuvių ir anglų kalbų – Vilniaus.

Poreikis išlieka ir specialiųjų poreikių mokinių mokytojams (49), ikimokyklinio ugdymo (45) ir pradinio ugdymo pedagogams (26). Kitiems mokymo specialistams skirtos 42 darbo pozicijos. Mokytojų padėjėjus turėtų sudominti 62 darbo skelbimai.

Didžiausias atotrūkis – tarp laisvų darbo vietų paklausos fizikos ir astronomijos mokytojo darbo ieškančių – 36 kartais daugiau darbo pasiūlymų, kompiuterijos mokytojų – 23, matematikos mokytojų – 14,4, lietuvių kalbos – 6,5. Mažiausias poreikis – kūno kultūros mokytojų (0,3 karto), dailės mokytojų – 0,4, tikybos mokytojų – 0,7.

Tarp darbo paklausos ir pasiūlos didžiausias atotrūkis buvo Kauno rajone – 11 kartų daugiau darbo pasiūlymų pradinio ugdymo mokytojams nei darbo ieškančių, Vilniaus rajone – 10 kartų, Mažeikių rajone – 9, Panevėžyje – 7.

Daugiausiai pradinio ugdymo mokytojų ieškoma Vilniaus (38 proc.), Kauno (22 proc.), Klaipėdos (19 proc.) ir Šiaulių (15 proc.) apskrityse.

Rugsėjo pradžioje mokymo specialisto darbo ieškojo 66,7 proc. dirbusių pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokytojais, 60,3 proc. – pradinio, 57,3 proc. – ikimokyklinio.

Dar mažiau buvusių mokytojų norėtų grįžti į tas pačias pareigias – tik apie 40 proc. klientų. 42,8 proc. pagrindinio ir vidurinio ugdymo mokytojų ieško tokio pat darbo, 40,2 proc. – pradinio ir 41,7 proc. – ikimokyklinio.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių