Startuoja nauja „Tele2“ reklamos kampanija – apie namų internetą uždainavo „Teleduetas“

  • Teksto dydis:

Naujoje mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamos kampanijoje uždainavo specialiai jai suburta grupė – „Teleduetas“. Charizmatiški ir nuotaikingi personažai pasirodo įprastose ir kasdieniškose situacijose kaskart, kai žmonėms kyla klausimų dėl „Tele2" 5G namų interneto. Sudėtingus dalykus jie žada paprastai ir suprantamai paaiškinti dainuodami įvairiais muzikiniais stiliais.

Rugsėjo 15 dieną startavusios  naujos „Tele2“ 5G namų interneto kampanijos klipai pretenduoja ilgam įstrigti žiūrovų galvose – ten skambantys muzikiniai kūriniai užkabina nuo pirmos minutės, o naujieji  „Teledueto“ personažai žavi ne tik savo balsais, bet ir vakarėlį užkuriančia choreografija.

Pirmojoje muzikinį klipą primenančioje TV reklamos „serijoje“ jie apdainuoja greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystosi būtent namų aplinkoje.

„Tele2" sparčiai plečia 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad jis mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali patenkinti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir kalbame savo naujojoje kampanijoje, kurios šūkis – „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“, – sakė  Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2" 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.

Anot A. Žilinskaitės, naujiems „Tele2“ reklamos klipams muzikinis žanras pasirinktas neatsitiktinai. Jis nuosekliai papildo ir pratęsia dabartinį prekės ženklų komunikacijos toną.

„Tele2" yra linksmas, atviras, draugiškas prekės ženklas – būtent šias savybes dainuodamas apie mūsų 5G namų internetą perteiks naujasis „Teleduetas“. Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus“, – sakė A. Žilinskaitė.

Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus.

 

Atskleidžiama, kad „Tele2“ reklamoje pasirodžiusi „Teledueto“ daina – tik pirmoji, šiemet duetas žada ir daugiau premjerų. Kiekvienas kūrinys atspindės vis kitą muzikos stilių, pavyzdžiui, pirmojoje reklamoje skambantis kūrinys yra įkvėptas „electro rock“ muzikos žanro.

Reklamos idėjos autoriai – agentūra „New!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.

„Gavę užduotis visada jas gliaudome su strategais, stengiamės suprasti ir techninius, ir žmogiškuosius aspektus. Supratome, kad tokio produkto parametrai tiek mums, tiek mūsų artimiesiems atrodo painūs. Ko ieškome? Ramybės! Beliko tai pateikti „Tele2“ balsu. O jis visada yra draugiškas, žmogiškas, tik šį kartą dar ir uždainavo. Internetas namuose dažnai reiškia pramogas, tad ir kampanijos formatas pramoginis – tarsi muzikiniai klipai“, – sakė „New!“ agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius.

Naujausią reklamą galite išvysti čia.

Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių