- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Daugelis vilniečių susitaikė su mintimi, kad išsikviesti taksi savaitgalio naktį – misija neįmanoma. Kalbintas vienos taksi bendrovės vadovas sako, kad tokia situacija susiklostė dėl kelių priežasčių – didelio klientų aktyvumo savaitgaliais bei įpročio važiuoti taksi automobiliu po vieną.
Klientų skaičius savaitgalį – penkis kartus didesnis
Automobilių nuoma besiverčiančios bendrovės „Kabrioletas“ direktorius Andrėjus Skinderis sako, kad Lietuvoje nėra įprasta naudotis taksi paslaugomis paprastomis dienomis, tačiau savaitgalį tai tampa vienintele transporto priemone.
„Paprastomis dienomis iškvietimų skaičius yra gana nedidelis, lyginant su savaitgalį gaunamais iškvietimais, jis skiriasi 5 – 6 kartus. Tokia situacija yra dėl to, nes žmonės dar nėra įpratę vykti į darbą taksi automobiliu. Daugeliui atrodo, kad tai yra brangu, tačiau jeigu vyksta 3 – 4 žmonės – tai kelionei išleidžiama tiek pat, kiek keliaujant visuomeniniu transportu“, - žurnalistams sakė A. Skinderis.
Įmonės vadovas priduria, kad naktimis išsikviesti taksi būtų lengviau, jeigu klientai sutiktų, kad automobiliu važiuotų ne tik vienas žmogus.
„Mūsų įmonė atliko tyrimą ir nustatėme, kad beveik 45 proc. mūsų klientų važiuoja vieni, tai yra iš keturių laisvų keleivių sėdynių yra užimama viena. Galiu pasakyti, kad tokia kelionė yra neefektyvi tiek klientui, tiek ir taksi vairuotojui: Vilniuje klientų naktį būna daug, todėl vairuotojai turi grįžti tiek pat kartų į centrą, o žmonių išvežiojama mažiau“, - kalbėjo automobilių nuomos įmonės „Kabrioletas“ direktorius.
Taksi užsienyje – ne prabanga, bet alternatyva
A.Skinderio teigimu, užsienyje taksi paslauga nėra laikoma prabanga, tai greičiau alternatyva kitoms transporto priemonėms.
„Vilnius nuo kitų didžiųjų Europos sostinių skiriasi ne taksi kainomis,lyginant pagal perkamąją galią, bet požiūriu. Mes dar nesame įpratę skaičiuoti savo laiko, jo vertinti, taip pat pamirštame, kad nuosavo automobilio sąnaudos nėra tik kuras, tai yra ir jo priežiūra, detalių keitimas, todėl kelionė kiekvieną rytą nuo Justiniškių iki centro Jums kainuoja ne 2 eurus, bet 3 ar 4, nes reikia įskaičiuoti viską“, - sakė „Kabrioletas“ vadovas.
A.Skinderis siūlo vilniečiams atkreipti dėmesį kiek žmonių būna viename automobilyje rytinių ar vakarinių spūsčių metu.
„Pagrindinė „kamščių“ problema yra ne šviesoforai ar keliai, didžiausia problema esame mes, nes daugelis žmonių vairuoja asmeninius automobilius, nėra linkę kooperuotis kartu su kaimynais, bendradarbiais. Jeigu kas rytą kiekvienas vilnietis paimtų savo kaimyną, arba bendradarbiai į namus vyktų kartu vienu taksi automobiliu, tai būtų ir greičiau ir pigiau negu dabar“, - įžvalgomis dalinosi A. Skinderis.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pabaigtas „Vičiūnų grupės“ įmonių restruktūrizavimo procesas3
„Vičiūnų grupės“ savininkų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieriaus netiesiogiai valdoma turto valdymo bendrovė „GG Holding“ restruktūrizacijos proceso metu buvo prijungta prie žemės ūkio...
-
Skrydis į niekur: tūkstantis savanorių testuoja naująjį Vilniaus oro uosto terminalą
Vilniaus oro uoste vyksta naujojo išvykimo terminalo masinis testavimas, kuriame dalyvauja daugiau kaip 1 tūkst. savanorių. ...
-
Teismo verdiktas: Susisiekimo ministerijai teks mokėti didžiulę baudą3
Konkurencijos tarybos Susisiekimo ministerijai 2023 metais skirta 40,53 tūkst. eurų bauda dėl apribotos prieigos prie viešosios geležinkelių infrastruktūros ir konkurencijos buvo pagrįsta, nutarė Regionų administracinis teismas. ...
-
Žiniasklaida: baltarusiškas trąšas gabenusi bendrovė pradėjo arbitražo bylą prieš Lietuvą5
Lietuvos piliečiui Igoriui Udovickiui per tarpininkus priklausanti įmonė „Hasenberg“ pradėjo tarptautinį arbitražą prieš Lietuvą. Tai portalui lrt.lt patvirtino Susisiekimo ministerija. LRT duomenimis, bendrovė siekia prisiteisti 15...
-
Po finansinių įstaigų skandalų LB akiratyje – ne tik komerciniai bankai: pranešė, ką tikrins
Lietuvos bankas (LB) šiais metais ketina atlikti iki 30 jo prižiūrimų finansų įstaigų patikrinimų. ...
-
„LTG Cargo“ atskleidė, ką darys su rusiško žymėjimo vagonais
Siekdama galutinai desinchronizuoti Lietuvos geležinkelių sistemą nuo Rusijos, valstybės grupės „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ iki 2026 m. ketina visus aktyviai naudojamus vagonus perregi...
-
„Fintech“ paslaugomis naudojasi kas trečias lietuvis, dar 19 proc. ketina išbandyti1
36 proc. lietuvių naudojasi „fintech“ įmonių paslaugomis, tai parodė asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Dažniausiai tokiomis paslaugomis naudojasi 18–45 metų amžiaus gyven...
-
Paukštys pratrūko: skleidžiamas šmeižtas
Viešojoje erdvėje pasklidus informacijai, kad „Teltonikos“ prekių vis dar galima įsigyti Rusijoje ir Baltarusijoje veikiančiuose interneto portaluose, įmonių grupės įkūrėjas Arvydas Paukštys tvirtina – jau nuo 2022 m. ...
-
Dėl sukčių atakos užblokavo dalį „Akropolio“ dovanų kortelių: štai ką reikia daryti jų turėtojams
Dovanų kortelių platinimo bendrovė „Gera dovana“ nustatė, kad į jos partnerių savitarnos portalą per darbuotojo paskyrą nuotoliniu būdu įsilaužę nežinomi asmenys neteisėtu būdu nukopijavo dalį išplatintų „Akropolio&ldq...
-
Lietuvos oro uostų užmojai: žada patuštinti „kišenes“
Tris oro uostus valdanti valstybės įmonė Lietuvos oro uostai (LTOU) šiemet į plėtrą investuos 58 mln. eurų, skelbia LTOU. ...