- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvos lengvųjų komercinių automobilių rinkos viršūnėje – pasikeitimai. Nuo pat 2015 m. pradžios lyderio pozicijų neužleidžia itališkas „Fiat Ducato“ modelis, iki šiol kelerius metus buvęs antrojoje pozicijoje. Šiuo metu jau kas penktas lengvojo krovininio automobilio pirkėjas renkasi šį itališką „darbinį arkliuką“.
„Tokio rezultato buvo galima tikėtis – praėjusių metų pabaigoje „Fiat“ pristatė atnaujintą, šeštos kartos „Ducato“ modelį, kuris savo segmente pasižymi geriausiu ekonomiškumu ir mažiausiomis emisijomis bei turi didžiausią leistiną bendrąją masę viengubos galinės ašies automobilių klasėje. Šie kriterijai itin svarbūs verslui, kuris iš komercinio transporto visų pirma tikisi efektyvaus tarnavimo ir patikimumo, ir „Fiat“ šiose srityse yra lyderis. Tad nenuostabu, kad „Fiat Ducato“ tapo perkamiausiu ne tik Europos mastu, bet ir Lietuvoje“, – sakė įgaliotosios „Fiat“ atstovės Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
Per 2015 m. sausio-rugpjūčio mėnesius Lietuvoje iš viso parduoti 123 vienetai „Fiat Ducato“. Tai – maždaug 5 proc. daugiau nei artimiausio konkurento bei 7 proc. daugiau nei per atitinkamą 2014 m. laikotarpį. Geriausias pardavimų rezultatas užfiksuotas birželį – parduoti net 26 „Fiat Ducato“. Visame pasaulyje skaičiuojama, kad nuo 1981 m., kada italai išleido pirmąjį „Fiat Ducato“, šių modelių parduota daugiau nei 2,6 mln. vienetų.
2014 m. pabaigoje debiutavęs šeštos kartos „Ducato“ pasižymi patobulinimais, kurie padidino transporto priemonės saugumą, kokybę, dinamiškumą, patikimumą ir komfortą. Naujasis „Ducato“ komplektuojamas su novatoriškais „MultiJet II Euro 5+“ varikliais, kurių degalų suvartojimas prasideda nuo 5,8 l/100 km, o anglies dvideginio emisijos siekia 158 g/km. Pasiekti mažesnes degalų sąnaudas ir į aplinką išskirti mažiau kenksmingųjų medžiagų padeda „Fiat“ inžinierių sukurta lengvesnė galinė pakaba ir patobulinta automobilio konstrukcija. Dėl jos sumažėjo bendras automobilio svoris.
„Fiat Ducato“ taip pat turi moderniausias vairuotojo pagalbos technologijas. Elektroninė stabilumo kontrolė (ESC) visuose „Ducato“ variantuose montuojama kaip standartinė įranga. Ši sistema padeda vairuotojui sumažinti kėbulo svyravimą, pagerina vairavimo kokybę ir apsaugo transportuojamą krovinį nuo netikėtų judesių. ESC taip pat įdiegtos krovinio poslinkio jutiklių, varančių ratų anti-praslydimo sistemos bei elektroninis stabdymo asistentas.
Papildomai vairuotojai gali užsisakyti „Traction+“ su nuokalnės įveikimo sistema, nuokrypio nuo eismo juostos perspėjimo ir kelio ženklų atpažinimo sistemas. Visų modelių radijo grotuvai komplektuojami su „Bluetooth“ ryšio technologijos laisvų rankų įranga, bei gali groti MP3 muzikos failus. Papildomai klientai gali užsisakyti 5 colių (12,7 cm) įstrižainės lietumui jautrų ekraną, navigacijos sistemą ir galinio vaizdo kamerą.
„Fiat Ducato“ siūlomas su naujo dizaino LED žibintais ir trijų dalių priekiniu bamperiu, kuris sumažins remonto išlaidas. Pirkėjai galės rinktis iš 4 ilgių ir 3 aukščių furgono modifikacijų ir 6 ilgių „Chasis Cab“ modifikacijų. Iš viso naujasis „Ducato“ turi daugiau nei 10 tūkst. įvairių komplektavimo variantų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Traukiniu – ne vien į Taliną2
Trijų Baltijos šalių vežėjai – „LTG Link“, „Vivi“ ir „Elron“ – derina traukinių tvarkaraščius, kad būtų užtikrintas susisiekimas tarp trijų šalių sostinių. Iki šiol galimyb...
-
Pinga kasmet, kai kurie – lėčiau1
Įprastai nauji automobiliai per pirmuosius metus nuo įsigijimo praranda apie 20 proc. savo pradinės vertės, o po penkerių metų būna verti vidutiniškai 40 proc. pradinės kainos. Tačiau kai kurie automobiliai savo vertę išlaiko geriau. ...
-
Vokietijai nesiseka „elektrifikuoti“ automibilių rinkos3
Vadybos konsultacijų įmonės „Deloitte“ prognozės rodo, kad Vokietijos elektromobilių rinka augs kur kas lėčiau, nei tikėjosi vyriausybė. ...
-
„General Motors“ atsisako robotaksi projekto
JAV automobilių pramonės gigantas „General Motors“ paskelbė atsisakantis robotaksi kūrimo, kai praėjusiais metais plačiai nuskambėjęs incidentas pristabdė tokio projekto pažangą. ...
-
LEA: lapkritį šalyje įregistruoti 959 elektromobiliai1
Šių metų lapkritį Lietuvoje iš viso įregistruoti 959 elektromobiliai. Tai 50,8 proc. daugiau elektromobilių nei pernai lapkritį, tačiau 17,8 proc. mažiau nei šių metų spalį, skelbia Lietuvos energetikos agentūra (LEA). ...
-
Įvertino automobilius, pagerbė sportininkus
Asfaltu ir žvyrkeliais, purve ir poligone, lyjant, sningant ir šviečiant saulei – tokių išbandymų teko rinkimų „Metų automobilis“ dalyviams. Pergales šventė „Škoda“, „Renault“ ir &bdq...
-
LDK bajorų vargai šių laikų vairuotojams neįkandami4
Prasidėjus šalčiams dažnai piktinamės, kad žiema kelininkus užklupo netikėtai. Ypač žinant, kiek lėšų investuojama į kelių būklės priežiūrą. Tačiau dabartinę situaciją lyginant su praeities keliais ir transportu, šiuol...
-
Beveik 100 tūkst. gyventojų rizikuoja prarasti teisę vairuoti: nusižengusiųjų laukia baudos3
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) ir „Regitra“ primena vairuotojams pasitikrinti sveikatą iki 2025 m. sausio 1 d., nes to nepadariusiems būtų stabdoma teisė vairuoti. Šiandien to dar nėra padarę 98 tūkst. vairuotojų. ...
-
Kitąmet vairavimo egzaminą bus galima laikyti tik lietuvių arba oficialiomis ES kalbomis
Nuo kitų metų sausio vairavimo egzaminus Lietuvoje bus galima laikyti tik lietuvių arba kitomis oficialiomis Europos Sąjungos (ES) kalbomis, tačiau išimtis bus taikoma ukrainiečiams, antradienį pranešė Vidaus reikalų ministerija (VRM). ...
-
Vairuotojai, dėmesio: įsigalioja KET pakeitimai16
Įsigaliojus Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimams, nuo sekmadienio privaloma laikytis saugaus atstumo lenkiant ar apvažiuojant dviratininkus ir pėsčiuosius, draudžiama palikti automobilius intensyvesnio eismo keliuose, taip pat atsiranda nauji kelio ...