- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
-
„Harley-Davidson“ atskleidė savo pirmojo elektrinio motociklo detales
Antradienį „Harley-Davidson“ pirmąkart Europoje pristatė savo pirmąjį elektrinį motociklą „LiveWire“. Milane vykstančios motociklų parodos EICMA metu „Harley-Davidson“ produktų planavimo viceprezidentas Marcas McAllisteris pristatė ilgai laukiamo motociklo charakteristikas ir detales.
„LiveWire“ motociklo istorija prasidėjo nuo prototipo pristatymo 2014 metais. Jis atspindėjo „Harley-Davidson“ elektrinio transporto viziją ir potencialą. Po ilgų bandymų ir intensyvaus kūrimo „Harley-Davidson LiveWire“ motociklininkams gali suteikti naują ir stiprią patirtį. Motociklas varomas elektriniu varikliu, todėl pasižymi pritrenkiančiu pagreičiu. Užtenka tik pasukti akseleratorių, nes jame nėra nei sankabos, nei pavarų. Žemas svorio centras, tvirtas aliumininis rėmas ir aukščiausios kokybės reguliuojama pakaba suteikia „LiveWire“ išskirtinę dinamiką. Jo galia ir nuvažiuojamas atstumas yra pritaikytas miesto motociklininkams.
Galia
„LiveWire“ varomas elektriniu varikliu su nuolatiniu magnetu, kuris maksimalų sukimo momentą pasiekia vos pasukus akseleratorių. Variklis sumontuotas žemai, o taip sukuriamas žemas svorio centras. Todėl motociklas gerai valdomas įvairiais greičiais ir lengvai kontroliuojamas sustojus. „LiveWire“ skleidžia garsą, kuris stiprėja motociklui greitėjant. Jis atspindi sklandžią elektros galią.
Važiuoklė
Variklio dinamiką papildo važiuoklė. Ji sukurta taip, kad suteiktų tikslų vairavimą ir kontrolę miesto gatvėse bei vingiuotuose užmiesčio keliuose. Variklis yra viena iš aliuminio rėmo sudėtinių dalių, todėl „LiveWire“ konstrukcija yra itin tvirta. Taip pat motocikle sumontuota aukščiausios kokybės visiškai reguliuojama „Showa“ pakaba. Gale yra „SHOWA BFRC-lite“ viengubas amortizatorius, o priekyje – „SHOWA SFF-BP“. Pastarasis leidžia prisitaikyti prie galinio amortizatoriaus kuriamos dinamikos ir puikiai veikia mažais greičiais. Ideali kombinacija ir kontrolė tipinėse miesto situacijose.
„LiveWire“ priekyje sumontuoti „Brembo Monoblock“ stabdžiai su dvigubais 300 mm skersmens diskais. Motociklo stabdymas pasižymi tikslumu ir užtikrintumu. Šiuos pojūčius sustiprina stabdžių praslydimo sistema (ABS) ir sukibimo kontrolė (TCS). Sistemos jau yra standartinėje „LiveWire“ įrangoje kartu su „Michelin Scorcher“ (180 mm pločio gale ir 120 mm priekyje) padangomis. Motociklininkas gali pasirinkti „LiveWire“ dinamines savybes iš 7 važiavimo režimų. 4 jau sukūrė gamintojas, o 3 galima pritaikyti pagal savo poreikius.
Technologijos
Spalvotas ir lietimui jautrus ekranas sumontuotas virš vairo ir ryškiai perteikia svarbiausią informaciją. Reguliuojamas jo aukštis leidžia motociklininkui pasirinkti patogiausią padėtį. Lietimui jautriame ekrane galima valdyti „Bluetooth“, navigacijos, muzikos ir kitus nustatymus.
Pagrindinę „LiveWire“ ličio jonų bateriją saugo lieto aliuminio dėžė. Motocikle taip pat yra mažesnė 12 voltų ličio jonų baterija, kuri tiekia energiją šviesoms, signalui, ekranui ir kitoms funkcijoms. Įkrauti motociklą galima pirmojo lygio krovikliu tiesiog iš namų elektros lizdo. Jame taip pat veikia antrojo ir trečiojo lygio greito krovimo sistemos su SAE J1772 jungtimi JAV rinkai arba tarptautinei rinkai skirta CCS2 – IEC jungtimi. Visos „Harley-Davidson“ atstovybės prekiaujančios „LiveWire“ motociklais turės viešą įkrovimo stotelę.
Stilius
„LiveWire“ stilius atspindi jo galią ir pagrindinį „Harley-Davidson“ dizaino elementą – dėmesį varikliui. Lygiai taip pat kaip „V-Twin“ variklis yra tarsi ryškiausias brangakmenis „Harley-Davidson“ karūnoje, taip ir „LiveWire“ pirmiausiai žvilgsnius traukia savo varikliu. Jo mechaniška ir raumeninga išvaizda praneša apie motociklo galią. Be to, aliumininė baterijos dėžė stilizuota aušinimo plokštelėmis. Rėmas nudažytas, pasitelkiant specialią technologiją, todėl primena anoduotą metalą. Siluetą formuoja nuo baterijos einančios linijos, kurios pratęsiamos vapsvos liemenį primenančioje galinėje dalyje. Tuo tarpu sparnas yra taip arti rato, kad jo beveik nesimato.
Naujasis „Harley-Davidson LiveWire“ prekyboje pasirodys kitais metais, o daugiau jo detalių ir išankstinio užsakymo tvarka bus pristatyta 2019 metų sausį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Mopedus ir lengvąsias keturrates priemones vairuoti galės tik 16 metų sulaukę jaunuoliai
Seimas šią savaitę pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis mopedus ir lengvąsias keturrates priemones galės vairuoti tik 16 metų sulaukę jaunuoliai. ...
-
Gamintojai – tarp optimizmo ir rūpesčių
Transporto priemonių ir joms skirtų reikmenų gamintojų stovyklose – permainingos nuotaikos: vieni džiaugiasi ūgtelėjusiu pardavimu, kiti kremtasi dėl sumenkusio pelno ar ketina atleisti darbuotojus, uždaryti gamyklas. ...
-
Ralio dalyviai pagerbs legendas
Kitąmet sausį vyksiančio 47-ojo Dakaro ralio dalyviai lenktynes pradės pagerbdami šių varžybų legendas, šiemet iškeliavusias anapilin. ...
-
Šalčio išdaigos baisios tik nepasiruošusiems1
Šią savaitę pasirodė pirmieji pranešimai apie plikledį. Staiga užklupusi šalna gali tapti nemalonumų kelyje priežastimi. Prastos padangos ar netinkamai prižiūrima stabdžių sistema šią tikimybę padidina dar labiau. O kur...