- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
LNK reportaže savo nuomone apie greičio matuoklius dalijosi Darbo partijos lyderis Andrius Mazuronis.
– Piktinuosi kaip eismo dalyvis. Nesipiktinu visais greičio matuokliais. Pripažįstu būtinybę tikrinti ir matuoti greitį tam tikruose ruožuose, kur iš tiesų yra pavojus. Tačiau mano kantrybės taurė perpildyta, pamačiau paskutinius ruožus, kur planuoja įrengti vidutinio greičio matuoklius, tai yra magistralėse. Kai pamačiau 31 km greičio matuoklių ruožą automagistralėje Kaunas–Klaipėda, akys prasiplėtė iš nuostabos. Mes sakome, kad tai yra priemonės saugumui didinti. Paprašiau Kelių direkcijos pateikti aštuonių ruožų, kuriose automagistralėse planuojama įrengti greičio matuoklius, pastarųjų keleto metų eismo įvykių statistiką. Iš aštuonių ruožų net keturiuose per paskutinius metus neįvyko nė vieno eismo įvykio, nebuvo nei nukentėjusių, nei žuvusių. Aš ir keliu klausimą, ar mes tikrai įrenginėjame greičio matuoklius ten, kur pavojai patys didžiausi ir ar pasirenkame tinkamus prioritetus. Aš manau, kad tikslas nėra saugumo užtikrinimas, o surinkti kuo daugiau pinigų iš baudų. Gal būtų geriau 31 km tvoros nuo gyvūnų valstybinės reikšmės keliuose. Gyvūnų išbėgimas ant kelio tamsiu paros metu yra viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių. Juose nukenčia žmonės ir patiria ritmus sveikatos sužalojimus.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
Aš manau, kad tikslas nėra saugumo užtikrinimas, o surinkti kuo daugiau pinigų iš baudų.
– Jūs esate Seime, ką jūs galite dėl to padaryti? Jūs nesate vienintelis nepatenkintas.
– Mes jau užregistravome įstatymo projektą, numatome tam tikrą tvarką, kuri, mūsų nuomone, būtų logiška dėl vidutinio greičio matuoklių įrengimo keliuose. Pasikartosiu, kad negerai investuoti pinigus įrenginėjant matuoklius kelio ruožuose, kur nėra jokių eismo įvykių ir visiškai nekreipti dėmesio į tokius ruožus kaip kelias nuo Palangos į Šventąją. Tame ruože prie sankryžos būna bent trys eismo įvykiai per savaitę, kas du mėnesiai po vieną žmogų žūsta. Palangos savivaldybė yra kreipusis į Kelių direkciją, gyventojai masiškai kreipiasi, o nėra jokios reakcijos. Reikia kelti tuos klausimus ir Kelių direkcija privalės pateikti atsakymus.
– Ar kas nors bus atsakingas, kad jie stato greičio matuoklius nelogiškose vietose ir švaisto valstybės pinigus?
– Tegu susisiekimo ministras atsako.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Mopedus ir lengvąsias keturrates priemones vairuoti galės tik 16 metų sulaukę jaunuoliai
Seimas šią savaitę pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis mopedus ir lengvąsias keturrates priemones galės vairuoti tik 16 metų sulaukę jaunuoliai. ...
-
Gamintojai – tarp optimizmo ir rūpesčių
Transporto priemonių ir joms skirtų reikmenų gamintojų stovyklose – permainingos nuotaikos: vieni džiaugiasi ūgtelėjusiu pardavimu, kiti kremtasi dėl sumenkusio pelno ar ketina atleisti darbuotojus, uždaryti gamyklas. ...
-
Ralio dalyviai pagerbs legendas
Kitąmet sausį vyksiančio 47-ojo Dakaro ralio dalyviai lenktynes pradės pagerbdami šių varžybų legendas, šiemet iškeliavusias anapilin. ...
-
Šalčio išdaigos baisios tik nepasiruošusiems1
Šią savaitę pasirodė pirmieji pranešimai apie plikledį. Staiga užklupusi šalna gali tapti nemalonumų kelyje priežastimi. Prastos padangos ar netinkamai prižiūrima stabdžių sistema šią tikimybę padidina dar labiau. O kur...