Pasipiktino greičio matuokliais automagistralėje: tikslas – ne saugumas, o daugiau pinigų iš baudų

  • Teksto dydis:

LNK reportaže savo nuomone apie greičio matuoklius dalijosi Darbo partijos lyderis Andrius Mazuronis.

– Piktinuosi kaip eismo dalyvis. Nesipiktinu visais greičio matuokliais. Pripažįstu būtinybę tikrinti ir matuoti greitį tam tikruose ruožuose, kur iš tiesų yra pavojus. Tačiau mano kantrybės taurė perpildyta, pamačiau paskutinius ruožus, kur planuoja įrengti vidutinio greičio matuoklius, tai yra magistralėse. Kai pamačiau 31 km greičio matuoklių ruožą automagistralėje Kaunas–Klaipėda, akys prasiplėtė iš nuostabos. Mes sakome, kad tai yra priemonės saugumui didinti. Paprašiau Kelių direkcijos pateikti aštuonių ruožų, kuriose automagistralėse planuojama įrengti greičio matuoklius, pastarųjų keleto metų eismo įvykių statistiką. Iš aštuonių ruožų net keturiuose per paskutinius metus neįvyko nė vieno eismo įvykio, nebuvo nei nukentėjusių, nei žuvusių. Aš ir keliu klausimą, ar mes tikrai įrenginėjame greičio matuoklius ten, kur pavojai patys didžiausi ir ar pasirenkame tinkamus prioritetus. Aš manau, kad tikslas nėra saugumo užtikrinimas, o surinkti kuo daugiau pinigų iš baudų. Gal būtų geriau 31 km tvoros nuo gyvūnų valstybinės reikšmės keliuose. Gyvūnų išbėgimas ant kelio tamsiu paros metu yra viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių. Juose nukenčia žmonės ir patiria ritmus sveikatos sužalojimus.

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

 

 

Aš manau, kad tikslas nėra saugumo užtikrinimas, o surinkti kuo daugiau pinigų iš baudų.

– Jūs esate Seime, ką jūs galite dėl to padaryti? Jūs nesate vienintelis nepatenkintas.

– Mes jau užregistravome įstatymo projektą, numatome tam tikrą tvarką, kuri, mūsų nuomone, būtų logiška dėl vidutinio greičio matuoklių įrengimo keliuose. Pasikartosiu, kad negerai investuoti pinigus įrenginėjant matuoklius kelio ruožuose, kur nėra jokių eismo įvykių ir visiškai nekreipti dėmesio į tokius ruožus kaip kelias nuo Palangos į Šventąją. Tame ruože prie sankryžos būna bent trys eismo įvykiai per savaitę, kas du mėnesiai po vieną žmogų žūsta. Palangos savivaldybė yra kreipusis į Kelių direkciją, gyventojai masiškai kreipiasi, o nėra jokios reakcijos. Reikia kelti tuos klausimus ir Kelių direkcija privalės pateikti atsakymus.

– Ar kas nors bus atsakingas, kad jie stato greičio matuoklius nelogiškose vietose ir švaisto valstybės pinigus?

– Tegu susisiekimo ministras atsako.



NAUJAUSI KOMENTARAI

G

G portretas
Kaip būtų gerai, kad ir į naujų kelių tiesimą būtų investicijų. Kaunas Klaipėda jau arimas o ne magistralė.....

Tomas

Tomas portretas
Aš irgi už saugų eismą, už greičio matuoklius, prieš kelių erelius, bet taip pat už gerus kelius. Tik ką teko važiuoti iki Zakopanės ir atgal. Lenkai investuoja į gerus kelius, pas mus tik į radarus. Jeigu pas mus investuotų ir į kelius ir greitis būtų padorus, į ne vėžlio, tada liux. Bet suprantama ir iš verslo pusės, kažkas uždirba parduodamas radarus, kažkas juos montuodamas, kažkas prižiūrėdamas ir kažkada atnaujindamas. Bet kai užsieniečiai juokiasi iš didelio kiekio radarų tokioje mažoje šalyje, tai irgi kažką sako.

Remigijus Vytautas Valdas Gabrielius

Remigijus Vytautas Valdas Gabrielius portretas
Spjauna jie ant to saugumo. Tik baudos ir pinigai galvoj. O dar gi kažkas juos stato, prižiūri, o tai milžininški pinigai. Matomai kažkas irgi turi tam tikrą interesą. O palaiko tą betvarkę daugumą užsakytų šaraškino botų fermos komentatorių, kurių tikslas teisint bet kokią nesąmonę.
VISI KOMENTARAI 150

Galerijos

Daugiau straipsnių