- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šaltuoju metų sezonu motociklininkai įprastai skaičiuoja savaites laukdami, kai vėl galės išvažiuoti iš garažo. Kitokiu ritmu gyvena Karolis Mieliauskas.
Išbandė 450MT
Jau vasario mėnesį K. Mieliauskas vėl leisis į šaltą ir sniegu padengtą kelionę, tačiau prieš tai būtina atlikti tam tikrus namų darbus.
„Pasiruošimą žiemos kelionei sudaro keli svarbūs etapai. Pirmiausia, technika – kuris motociklas labiausiai tinkamas numatytiems iššūkiams. Antra – padangos. Trečia – imunitetas, nes reikia pasirengti šalčiui. Yra ir daugiau sąlygų, kurias reikia įvertinti, tačiau šios, man regis, svarbiausios šiuo metu, todėl trumpam išvykau į Suomiją, kur pavažiavus pora šimtų kilometrų už Helsinkio sniego ir šalčio jau per akis“, – sakė keliautojas.
Karolis į daugelį savo žygių vyko „Adventure“ tipo „CFMOTO 800MT“ motociklu ir pasirinkimas niekada nenuvylė.
Šis gamintojas pristatė naują modelį, kurio populiarumo banga nuvilnijo per visą pasaulį – „CFMOTO 450MT“. Tai mažiau galios turintis, tačiau tuo pačiu ir gerokai lengvesnis motociklas, galintis važiuoti prastais keliais ar bekele.
Kol kas „CFMOTO 450MT“ nebuvo bandytas žiemos sąlygomis, tad K. Mieliauskas jau įvertino motociklo potencialą.
„Ant sniego jis elgiasi teisingai. Dviejų cilindrų, 450 kubinių centimetrų variklis pakankamai galingas, o geriausia, kad motociklas lengvas. Ar jis taps mano pasirinkimu artėjančiai kelionei? Pamatysime. Mėgstu „Adventure“ motociklus, ypač dėl sėdėsenos tiesia nugara – žiemą tai ypač svarbu“, – dalijosi mintimis K. Mieliauskas.
Maudynės: K. Mieliauskas neatsisakė suomių pasiūlymo įšokti į eketę. / karolismieliauskas.com nuotr.
Ledu ir asfaltu
Žiemos sąlygomis net ir pats geriausias motociklas be tinkamų padangų būtų mažai ko vertas.
Ant sniego „CFMOTO 450MT“ elgiasi teisingai. Mėgstu „Adventure“ motociklus.
Natūraliai susiklostė situacija, kad būtent suomiai yra padangų dygliavimo specialistai, dominuojantys Europoje. Per trumpą vizitą Karoliui pavyko susitikti su ekspertais ir išbandyti naujausius jų gaminius.
„Dygliuotas padangas reikia kruopščiai įvertinti pagal tai, kur teks važiuoti. Jeigu tik ledu – tam skirti ilgi dygliai, kuriais apautas motociklas ant ledo laikosi it įkaltas. Tai labai tinkamas pasirinkimas važiuoti trasoje ant užšalusio ežero. Tačiau ilgoje kelionėje būna įvairių sąlygų, neišvengiamai tenka važiuoti provėžomis ar asfaltu. Tada prastėja sukibimas, dygliai labai greitai nusidėvi. Šį kartą testavau naują dyglių išdėstymo raštą, jis tikrai pasiteisino“, – apie patirtį Suomijoje pasakojo keliautojas.
Testas: motociklininkas nenusivylė naujo modelio dygliuotomis padangomis. / karolismieliauskas.com nuotr.
Apranga – ne bet kokia
Kad kūnas būtų pasiruošęs žiemos išbandymams, K. Mieliauskas praktikuoja maudynes šaltame vandenyje, tad, viešėdamas Suomijoje, nepraleido progos įlysti į eketę.
Neatsiejama imuniteto stiprinimo dalis – tinkama mityba, kasdienis aktyvumas, maisto papildai. Keliautojas žiemą visuomet naudoja vitaminų ir mineralų kompleksą „Immunace“.
Per testus Suomijoje lauke buvo apie –10 °C temperatūra, tad buvo gera proga išbandyti ir naujus suomių gaminamus drabužius, skirtus atšiaurioms sąlygoms.
Anot K. Mieliausko, važiuoti pusvalandį žvarbiu oru turbūt įmanoma apsirengus bet kaip, tačiau kai ant motociklo tenka išsėdėti po aštuonias ar dešimt valandų per dieną, aprangos kokybė vertinama žymiai reikliau.
„Sausio mėnesį numatyti testai Lietuvoje, tikiuosi, kad kartu su motociklu iš Suomijos pavyks parsivežti ir sniego“, – vylėsi keliautojas, 2025-aisiais išvyksiantis į daugiau nei tūkst. kilometrų žiemos žygį.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Žada atsisakyti dalies greičio matuoklių: tokios paskirties turi nelikti17
Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis tikina nematantis poreikio tolesnei greičio matuoklių tinklo plėtrai ir žada inicijuoti jo peržiūrą. Pasak ministro, šiuo metu turimas tinklas yra per didelis ir neatitinka saugumo priemonėms keliamų krit...
-
Rinkos pulsas: metų rezultatai ir lūkesčiai1
Per 2024-uosius Lietuvoje įregistruoti 1 853 elektromobiliai, Lenkijoje – daugiau kaip 68 tūkst., Norvegijoje – 114,4 tūkst. ...
-
„Regitra“ išplėtė paslaugų spektrą3
Atsižvelgta į klientų poreikius: nuo šiol „Regitroje“ tarptautinį vairuotojo pažymėjimą bus galima užsisakyti skubos tvarka, o informaciją apie asmeninius duomenis gauti telefonu. ...
-
Policija atskleidė, ką planuoja14
Šį mėnesį Lietuvos policijos dėmesys bus sutelktas į vairuotojų blaivumą, pavojingą ir chuliganišką vairavimą, matomumą gerinančių saugos priemonių – atšvaitų – naudojimą tamsiuoju paros metu. ...
-
Kviečia pažinti istoriją, išbandyti kelininko profesiją1
„Tikime, kad muziejus taps ne tik svarbiu edukaciniu centru, bet ir erdve, kurioje lankytojai galės tiesiogiai pažinti kelių sektoriaus evoliuciją ir inovacijas“ – teigė „Kelių priežiūros“ generalinis direktorius dr. Audri...
-
Žiemos išbandymai – ir kėbului, ir akumuliatoriui1
2025-ųjų pirmąją savaitę dosniai iškritęs sniegas priminė apie žiemiškus rūpesčius. Šaltasis sezonas yra sudėtingiausias laikotarpis vairuotojams. Sniego, drėgmės ir druskų poveikis tampa lakmuso popierėliu tiek automobilio ...
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau3
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?14
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...