Iš sostinės gatvių išnyks kledarai

  • Teksto dydis:

Vilnius planuoja, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių sudarys varomos elektra arba alternatyviu kuru.

Sostinėje planuojama plėsti A juostų tinklą, sukurti naujų maršrutų ir 36 proc. padidinti viešojo transporto priemonių kiekį, kad keleiviams sutrumpėtų laukimo ir keliavimo laikas, o viešasis transportas būtų dar patogesnis.

„Jau pamiršome laikus, kai kelionės kokybė buvo matuojama, ar autobusas atvažiavo, ar pakeliui sugedo. Miesto gatvėse matome visiškai kito lygio viešąjį transportą: susisiekimas – patogus, modernus ir greitas. Žengdami naują kokybinį žingsnį, per artimiausius kelerius metus planuojame dar atnaujinti ir papildyti transporto priemonių parką, kuris bus patogesnis, tvaresnis, o visų eisme dalyvaujančių autobusų amžiaus vidurkis neviršys 5–6 metų“, – sakė įmonės JUDU direktorė Loreta Levulytė-Staškevičienė.

Sostinėje planuojama 36 proc. padidinti viešojo transporto priemonių kiekį.

JUDU yra atsakinga už viešojo transporto paslaugų organizavimą, automobilių stovėjimo infrastruktūrą ir darnių keliavimo būdų skatinimą Vilniaus mieste. Įmonė kartu su sostinės savivaldybe diegia inovatyvius sprendimus, leidžiančius miestiečiams kelionių planavimui rinktis įvairius būdus.

Vilniaus gatvėse jau galima sutikti autonomine eiga riedančių troleibusų, numatyta atnaujinti kontaktinį tinklą, viešajame transporte įdiegta bekontakčio atsiskaitymo galimybė.

„Siekiame mažinti neigiamą transporto poveikį aplinkai, todėl atnaujinant parką orientuojamasi į aukščiausius aplinkosauginius standartus atitinkančias transporto priemones“, – pabrėžė JUDU vadovė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
palikit graziai atrodo seniena atsiduoda
VISI KOMENTARAI 1

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių