- Diena Media [2]
- [3]
- [3]
- Teksto dydis:
- Spausdinti [4]
Apie veiklos pradžią Lietuvoje paskelbė dar vienas naujų automobilių prekybos bendrovė - Estijos kapitalo įmonė „Premium Motors". Jauniausia autoverslo „ambasada" pasiturinčius ir išskirtinumą vertinančius vairuotojus gundys vokiškais rankų darbo dviviečiais „Wiesmann" bolidais.
„Wiesmann" automobilių istorija kuriama viso labo 20 metų. 1985-aisiais broliai Fridelmas ir Martinas Wiesmannai po apsilankymo vienoje specializuotoje automobilių parodoje Vokietijoje, kurioje jų nuomone nebuvo nė vieno „teisingo" sportinio modelio, užsimojo patys sukonstruoti išskirtinę mašiną. Broliai įsteigė savo kompaniją ir ėmėsi kurti senuosius penkto dešimtmečio roadsterius primenantį automobilį, aprūpintą galingu varikliu bei moderniausiomis technologijomis.
Pirmas „Wiesmann Roadster" buvo surinktas 1988 m., o pirmieji užsakovai „serijiniu" būdu pagamintą sportinis automobilį gavo tik 1993-aisiais.
Nors tokia veiklos pradžia neatrodė daug žadanti, broliai sugebėjo surengti itin efektingą reklaminę kampaniją ir įspūdingai atrodančia mašina sudominti tuometines teniso pasaulio žvaigždes - Andrė Agasį, Borisą Bekerį ir Pitą Samprasą. Kai šios garsenybės gavo savo originaliuosius superautomobilius, „Wiesmann" kompanija netruko sulaukti investuotojų dėmesio, pradėjo kurti naujus modelius ir gerokai padidino gamybos apimtis.
Tiesa, ir šiandien visi „Wiesmann" automobiliai surenkami rankomis (vienas roadsteris gimsta maždaug per 350 valandų), o bendras per 20 metų pagamintų mašinų skaičius nesiekia nė tūkstančio.
Nuo pat veiklos pradžios „Wiesmann" bendradarbiauja su BMW koncernu: perka M serijos variklius, pavarų dėžes, kai kuriuos pakabos elementus. Galingiausias šios kompanijos modelis „Wiesmann GT MF5" turi 5,0 litrų darbinio tūrio, 507 AG pajėgumą ir 520 Nm maksimalų sukimo momentą išvystantį jėgos agregatą. BMW V10 variklis leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,9 sekundės. Didžiausias „Wiesmann GT MF5" greitis - 310 km/val.
Vokietijos Vestfalijos žemės Dumleno mieste esančio gamykloje taip pat surenkami kiek kuklesni ir pigesni „MF30", „MF3" ir „GT MF4" modeliai. Visi automobiliai gaminami pagal individualius užsakymus, atsižvelgiant į kliento kompleksiją ir menkiausias užgaidas. Netgi prietaisų skydelyje rodmenys išdėliojami taip, kaip patogiau atrodo kiekvienam pirkėjui. Pigiausias „Wiesmann" kompanijos kūrinys kainuoja apie 350 000 litų, o brangiausias - apie 620 000 Lt.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Galerijos [5]
Nuorodos:
[1] https://www.diena.lt/%2Bdocument.location.href%2B
[2] https://www.diena.lt/autoriai/diena-media
[3] javascript://;
[4] https://www.diena.lt/print/255552
[5] https://www.diena.lt/galerijos
[6] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/vilniuje-iziebta-kaledu-egle-1202059
[7] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/kauno-rajono-kaledu-egles-iziebimas-2024-m-1202051
[8] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/isvezamos-lektuvo-nuolauzos-1202038
[9] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/vilniuje-girtas-volkswagen-vairuotojas-taranavo-elektros-stulpa-1201977
[10] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/sutarciu-su-rheinmetall-pasirasymas-1201968
[11] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/eurolygos-rungtynese-kaune-susitiko-zalgiris-ir-vitorijos-baskonia-1201903
[12] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/prezidentas-susitiko-su-kandidatu-i-vidaus-reikalu-ministrus-v-kondratoviciumi-1201854
[13] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/vrm-spaudos-konferencija-del-sukciavimo-internetu-ir-telefonu-prevencijos-1201838
[14] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/teismas-paskelbe-sprendima-vrubliausko-cekiuku-byloje-1201830
[15] https://www.diena.lt/galerijos/vaizdai/prezidentas-susitiko-su-kandidatu-i-susisiekimo-ministrus-e-sabuciu-1201810