Klaipėdos miesto savivaldybėje ketvirtadienį vyko pasitarimas dėl P.Lideikio, Herkaus Manto g., Liepojos pl. ir Šiaurės pr. sankryžos rekonstrukcijos. Susitikime analizuoti pasiūlymai, kaip pertvarkyti vieną pagrindinių miesto arterijų, mat, vykstant intensyviam eismui, joje nuolat susidaro kamšatys.
Ankstyvą antradienio rytą ties Melnragės viaduku nuo kelio nuvažiavo ir į medį trenkėsi BMW. Jaunas vairuotojas ištiktas komos, tačiau, anot medikų, ne dėl sužalojimų nuo smūgio į pušį, bet – dėl durtinės žaizdos krūtinėje. Įvykio vietoje pareigūnai aptiko ir daugiau įkalčių, sukėlusių daugybę klausimų dėl šios avarijos.
Antradienį anksti rytą P.Lideikio gatvėje, ant viaduko, susidūrė du lengvieji automobiliai. Nepatvirtintais duomenimis, yra žuvusiųjų, taip pat – sužeistųjų, du jų yra vaikai. Netrukus, dėl šios avarijos nukentėjo dar keturios mašinos.
Pamario, Audros ir P.Lideikio gatvių sankryžoje jau įrengtas turbožiedas. Tereikia sutvarkyti dokumentus, kad objektas būtų pripažintas tinkamu naudoti ir perduotas savivaldybei.
P.Lideikio, Pamario ir Audros gatvių sankryžoje baigiamas rengti turbožiedas. Kai eismas juo leidžiamas beveik be apribojimų, net ir karštomis dienomis nebelieka transporto spūsčių Pamario gatvėje. Tačiau automobilių vairuotojai įstringa kitoje vietoje.
P.Lideikio gatvės gale, ties posūkiu į Pamario gatvę dirbantys kelininkai, vietos gyventojų manymu, pluša per lėtai. Transporto žiedą rengianti bendrovė ir jos darbą kontroliuojantys valdininkai įsitikinę – čia viskas gerai.
Miesto valdžia ieškos galimybių prailginti pasukti į Manto gatvę skirtas juostas iš P.Lideikio ir S.Daukanto gatvių. Pabrėžiama, kad pastarosios dabar labai trumpos – telpa vos keli automobiliai, o tai trikdo eismą.