Postą palieka vienas pagrindinių vadinamosios mėlynojo proveržio strategijos kūrėjų, viešosios įstaigos "Klaipėda ID" direktorius Simas Simanauskas. Vyras neslėpė planų dirbti privačiame sektoriuje.
Klaipėdoje prieš kitų metų pradžios rinkimų maratoną formuojasi situacija, kai atrodytų, buvęs stiprus meras staiga susilpnėjęs suka į marginalinę pusę.
Verslininkų asociacijoms atstovaujanti Lietuvos pramonininkų konfederacija domėsis Klaipėdos regiono verslo problemomis ir uosto plėtra. Klaipėdoje bus pristatyta „Mėlynojo proveržio strategija 2030-ieji“.
Dienraštis "Klaipėda" tęsia rubriką "Klausk Klaipėdos valdžios drąsiai", kur tradiciškai skelbia Klaipėdos miesto mero Vytauto Grubliausko ir savivaldybės administracijos atsakymus į skaitytojų klausimus. Šį kartą į gyventojų klausimus atsako miesto meras.
Ekonominės plėtros strategijos teoretikai parengė planą, kaip per keliolika metų į Klaipėdą pritraukti apie pusę šimto tūkstančių naujų gyventojų, sukurti pusę tiek naujų darbo vietų, padvigubinti darbuotojų algas ir uostamiestį paversti geriausia vieta gyventi visame Baltijos regione.
Susivieniję uosto, verslo, mokslo, miesto valdžios atstovai parengė ambicingą planą miestui. Bus siekiama, kad per šiek tiek daugiau nei dešimtmetį Klaipėda taptų geriausia vieta gyventi ir investuoti ne tik šalyje, bet ir visame Baltijos regione, o gyventojų skaičius išaugtų 40 tūkst.