Pavasario ledonešis apgadino keltą „Nida“

Keleiviai į Smiltynę jau kurį laiką keliami senučiu keltu „Kintai“, mat naujausias įmonės keltas „Nida“ sugedo. Kiek užtruks pastarojo remontas, kol kas neaišku.

Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Darius Butvydas tvirtino, jog po plaukiojimo leduose problemų kilo dėl kelto vairo kolonėlių. Prieš tris savaites sugedusi „Nida“ iki šiol remontuojama.

„Sunku pasakyti, kiek dar užtruks kelto remontas. Viskas priklauso nuo to, kada gausime detales iš gamintojo. Užklausimai išsiųsti, laukiame“, – pasakojo D.Butvydas.

Pasak vadovo, jei gamintojas detales turės sandėlyje, kelto remontas neužtruks. Priešingu atveju gali tekti palaukti.
„Iki vasaros tikrai suremontuosime“, – tvirtino generalinis direktorius.

Kol keltas „Nida“ remontuojamas, keleivius į Smiltynę ir atgal kelia senesnis keltas „Kintai“.

D.Butvydas tvirtino, jog pastarasis laivas yra mažesnis, bet kol kas jo užtenka. Ne sezono metu keleivių nėra labai daug.
„Keltas „Kintai“ nėra toks patogus kaip „Nida“. Jo salonas mažesnis. Be to, į jį reikia leistis žemyn. Ne visiems keleiviams patogu. Gal greitai atšils“, – vylėsi vadovas.

Kelto „Nida“ remontas Smiltynės perkėlos įmonei nekainuos. D.Butvydo teigimu, tai draudiminis įvykis.

Faktai
Prieš keletą metų įsigyjant keltą „Nida“ buvo teigiama, kad jis keleivius iš Klaipėdos į Smiltynę galės plukdyti bet kokiomis oro sąlygomis, esant stipriam bangavimui ar ledų sangrūdoms. „Nida“  yra du kartus galingesnis nei senas keltas, sunaudoja dvigubai mažiau kuro.

Tai buvo  trečias modernus greitaeigis keltas, pagamintas Burgo (Bulgarija) laivų statykloje pagal Smiltynės perkėlos bendrovės užsakymą.

Pirmieji du buvo „Neringa“ ir „Baltija“.

Žiniasklaidoje buvo teigta, kad keltas „Kintai“ savo tarnybą baigs 2015 metais.









NAUJAUSI KOMENTARAI

Anton

Anton portretas
Tada vietoj Kinto tegul patys pagamina kelta o ne is uzsienio atvezti
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių