Telefonų gamintojai nori lėtinti tempą ir mažinti asortimentą

„Progreso cunamis“, kuris nuo pat pradžių turėjo vartotojus pritraukti vis naujais ir naujais modelis, matyt, gali ištaškyti į šipulius pačius gamintojus. Štai kompanijos Acer ir ASUSTek Computer jau pajuto praeitais metais pasirinktos strategijos ir nusprendė sumažinti mobilių kompiuterių asortimentą.

Jų pavyzdžiu dabar ketina pasekti ir išmaniųjų telefonų gamintojai, teigia resursas DigiTimes. Kompanijos HTC, RIM, Sony ir Motorola Mobility greičiausiai pakoreguos savo strateginius planus ir sumažins kasmet išleidžiamų modelių skaičių. Atsilaisvinusius resursus kompanijos greičiausiai skirs likusių modelių palaikymui.

Išmaniųjų telefonų rinkoje yra vienas puikus tokios strategijos pavyzdys – kompanija Apple. Ši gali pasigirti rinkoje vienu metu turinti tik keletą modelių ir greičiausiai nesiruošia tokio požiūrio keisti.

Ir rezultatas gana akivaizdus: Apple iPhone telefonų pardavimai per ketvirtį sudaro maždaug 30 mln. vienetų.

Asortimento sumažinimas leis sutaupyti resursų, skirtų kūrimui ir marketingui, o tai leis sustiprinti masto gamybos efektą – kaip žinome, pagamintas didelis kiekis vieno ir to paties produkto didina gamybos efektyvumą ir taupo lėšas. Ar tai leis pasiūlyti pigesnius išmaniuosius telefonus, o galbūt tai taps pelno didinimo įrankiu, nuspręs pačios kompanijos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių