Eilinis „Ryanair“ stebuklas

Įžūlus apgaudinėjimas, prisidengiant (arba nebe) visokiomis taisyklėmis ir įstatymais mums seniai tapo kasdienybe. Taip elgiasi daugybė aukštų mūsų valstybės žmonių, beveik nesislėpdami.

Panašiai elgiasi „pigių“ skrydžių oro linija „Ryanair“, gana populiari Lietuvoje. Apie šitą įžūlaus airio Tim O‘Leary invenciją prirašyti tomai. Nuo vietų stovintiems keleiviams, kad galėtų sugrūsti  jau kaip silkes į klaikų mėlynai-geltoną lėktuvo saloną, iki mokamų tualetų. Beje, šie „pilotiniai“ projektai dar tik svarstymo būklėje. Kiti efektingai dirba jau seniai.

Po 10 dienų kelionės automobiliu po Maroką neseniai keturies grįžome į Vilnių. Iš Marakešo lėktuvas išskristi vėlavo 45 minutes. Londono Lutono oro uoste turėjome valandą, kad spėtume į skrydį į Vilnių. Palydovė užtikrino, kad atskrisime laiku – tokie vėlavimai numatyti sudarant tvarkaraštį. Žinoma, neatskridome. Ir į jungiamąjį reisą nespėjome.

Kas toliau? Mergina su stulbinančiai šiuolaikiška šukuosena (lyg ant galvos būtų uždėtas puodas su dviemis juodomis uodegomis), atstovaujanti Ryanair paaiškino, kad jungiamųjų skrydžių ši oro linija neturi. Jei dėl jų kaltės lėktuvas pavėlavo, tai jau mūsų kaltė. Tiesiog nepasisekė. Bilietas į Vilnių prapuola, reikia pirkti naują (daug brangesnį – 500 litų) kitai dienai. Nakvoti Londone ir t.t.

ES taisyklės dėl oro transporto, lyg ir ginančios piliečių teises prieš panašius ryklius, nurodo sekančiai. Bet kokia kompensacija galima, lėktuvui vėlavus mažiausiai dvi valandas.  O mums kas? Ar dvi, ar penkios, Vilniaus skrydis jau toli.  Net jei būtų vėlavę dvi valandas, galėtume kalbėti apie 50 litų atlygio. Dabar gi vien naujas bilietas – 500. Tai kokia čia kompensacija? Bet kuri save gerbianti oro linija dažniausiai parodo rūpestį keleiviams, ypač jei nespėjate į skrydį dėl jos kaltės. O šitie ne tik nepripažįsta jau įsigyto bilieto, o liepia pirkti naują. Ir toli gražu nepigų.

Biurokratų Briuselyje pražioplinta eilinė skylė, kurios pagalba Ryanair ir jai panašūs vertelgos tiesiog vagia pinigus iš žmonių. Būtina peržiūrėti taisykles ir įvesti naują punktą dėl kompensacijos už vėlavimą, kai keleivis nespėja į jungiamąjį skrydį. Jus pasekmės visiškai kitos. Jei aš pavėlavau namo į Vilnių valandą, anokia čia problema. O jeigu į jungiamąjį reisą – didelės išlaidos. Suprantama, jei vis tik nauja taisyklė įsigalios, tai negreitai.

Tad siūlau skraidančiąjai bendrijai su Ryanair rinktis tik tiesioginius reisus. Arba kada jungiamasis reisas į debesis pakils tik kitą dieną.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos nuomone.


Šiame straipsnyje: Ryanairskrydžiailėktuvai

NAUJAUSI KOMENTARAI

A.M.

A.M. portretas
Autorius matyt nežino, kas yra jungiamasis skrydis. Ryanair tokių neparduoda. Jeigu jūs pats perkate du atskirus bilietus, patys ir prisiimate riziką.

nu jo

nu jo portretas
kaip tokie visaziniai knisa prota tai ne tas zodis, patarciau autoriui visa pirma internete pasiskaityt info, kad ryanair jungiamuju skrydziu neteikia, jei lektuvas pavelavo ir tu nespejai i kita ryanair reisa, cia yra tavo problemos o ne ryanair. Tu pats prisiimi visa rizika, ar spesi i kita skrydi ar ne. Jei ateityje nenori tokiu nesamoniu, pirk is brangiu kompaniju jungiami skrydi ir nereiks cia putotis ant viso pasaulio

lola

lola portretas
skraidykite LUFTHANSA ir vargu nebus...
VISI KOMENTARAI 22

Galerijos

  • Kiek galios turi Trumpo įsakai?
    Kiek galios turi Trumpo įsakai?

    Donaldas Trumpas savo antrąją JAV prezidento kadenciją pradėjo skambiai. Jau pirmąją dieną jis pasirašė apie 200 įvairių dokumentų. Tarp jų – net 50 vykdomųjų įsakų federalinei valdžiai. Nors D. Trumpas ir pasiekė pirmos dienos r...

  • Kumelė medžioja raganas
    Kumelė medžioja raganas

    Šį kartą aš, Viagra Viagrauskaitė, tikroji Sąjūdžio įkūrėja, norėčiau papasakoti skaitytojams apie be galo įdomiai, tačiau tuo pat metu beprasmiškai praleistą Naujųjų metų vakarą. ...

  • Katastrofos nuojautos
    Katastrofos nuojautos

    Naujasis senasis Jungtinių Valstijų prezidentas tęsia savo šou. Grenlandijos priklausomybės, Panamos kanalo ir Meksikos įlankos klausimai, dar praeitą savaitę kėlę nuostabą visam civilizuotam pasauliui, jau kažin kur praeityje. ...

  • Vilniaus viešasis transportas „veža kilometrus“, o ne keleivius
    Vilniaus viešasis transportas „veža kilometrus“, o ne keleivius

    Vilniečius naujieji metai jau tradiciškai pasitinka augančių kainų lietumi: drastiškai didėja automobilių parkavimo mokesčiai, beveik dvigubai auga viešojo transporto bilietų kainos, didėja komunalinių atliekų surinkimo rinkliav...

  • Nekiršinkite palangiškių ir nemanipuliuokite vaikais!
    Nekiršinkite palangiškių ir nemanipuliuokite vaikais!

    Nekiršinkite palangiškių ir nemanipuliuokite vaikais! Aš iki „Nemuno aušros” veikėjų lygio tikrai nenusileisiu. ...

  • Hibridinis trampizmas
    Hibridinis trampizmas

    Sugrįždamas į Baltuosius rūmus Donaldas Trumpas paskelbė „aukso amžiaus“ pradžią, pažadėjo padaryti Ameriką vėl didžią ir veržiasi perrašyti taisykles, pagal kurias gyventa nuo pat 1945 m. ir kuriomis pastaraisiais deši...

  • Kodėl nevalia drausti meno?
    Kodėl nevalia drausti meno?

    Feisbuke pavyko surasti įdomų dalyką. Viena moteris, vardu Talgat, įžvelgė, kad Ermitaže, meno ir kultūros muziejuje Sankt Peterburge, saugoma XII a. skulptūra, vaizduojanti velnią, kai ką labai primena. ...

  • Zombių ideologijos kontūrai
    Zombių ideologijos kontūrai

    Mūsų politikieriai užsiima ne viešojo sektoriaus mažinimo ir politikos racionalizavimo darbais, o vėl skatina visuotinę tinginystę ir vegetavimą. Kokio mentaliteto asmenys gali sugalvoti Sausio 13-ąją vainikuoti nedarbu? Nejaugi tie už Lietuv...

    3
  • Karo naujienų nuovargis: kaip išlikti tvirtiems
    Karo naujienų nuovargis: kaip išlikti tvirtiems

    Tūkstančiai Lietuvos žmonių 1991 m. sausio 13-osios rytą  susibūrė ginti savo laisvės nuo Sovietų Sąjungos agresijos. Tai tapo esminiu momentu, atskleidžiančiu, kokią kainą tenka sumokėti už nepriklausomybę. Šiandien, prisimindami ...

  • Kauno viešasis transportas keleiviui draugiškesnis
    Kauno viešasis transportas keleiviui draugiškesnis

    Kalbama, kad Vilniuje meras ir administracija siūlys kelti viešojo transporto bilietėlių kainas kone dvigubai (iki 1,5 euro už „pravažiavimą“). ...

    9
Daugiau straipsnių