Konkurencijos taryba: bendrovė „Pigu“ ir vėl klaidino pirkėjus

  • Teksto dydis:

Konkurencijos taryba nustatė, kad UAB „Pigu“ skleidė kvepalų ir buitinės technikos reklaminius pasiūlymus, kurie klaidino vartotojus ir taip pažeidė Reklamos įstatymo 5 straipsnį. Tai jau antras bendrovės pažeidimas per pastaruosius dvejus metus.

Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, UAB „Pigu“ 2015 m. liepos 29 d. interneto svetainėse www.pigu.lt, www.delfi.lt, www.15min.lt, www.draugas.lt bei naujienlaiškiuose skleista reklama „Didysis vidurvasario išpardavimas; Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki - 80 %“ arba „Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki - 80 %“, taip pat „SUPER pasiūlymas! Kvepalai ir buitinė technika iki -80 % pigiau!“ klaidino pirkėjus. Bendrovė vartotojams siūlė įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80 proc., tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida (pagal www.pigu.lt tinklalapyje nurodytą informaciją) siekė tik 58 proc. Konkurencijos taryba už skleistą ir pirkėjus klaidinančią reklamą bendrovei skyrė 5400 eurų baudą.

Konkurencijos tarybos ekspertai 2015 m. išnagrinėjo net 433 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos, iš jų 102 savo iniciatyva, tačiau tyrimus pradėjo tik dėl 6 galimai klaidinančios reklamos atvejų ir baigė 3 ankstesniais metais pradėtus tyrimus. Konkurencijos taryba didelį dėmesį skiria Reklamos įstatymo pažeidimų prevencijai ir informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai: nuolat organizuoja nemokamus seminarus įmonėms ir asociacijoms. Konkurencijos tarybos ekspertai 2015 m., reaguodami į vartotojų pranešimus apie galimai klaidinančią reklamą reklaminės veiklos subjektams, išsiuntė 159 įspėjimus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių