„Regitra“ teiks naują paslaugą: ką svarbu žinoti

„Regitra“ praneša nuo šiol galėsianti telefonu teikti individualias konsultacijas savo tapatybę SMART-ID programėle ar mobiliu parašu patvirtinusiems asmenims.

Pažymima, jog iki šiol dėl asmeninių duomenų saugumo klientų informacijos centras telefonu galėdavo teikti tik bendrojo pobūdžio informaciją, tačiau tikimasi, jog nuo šiol konsultacijos bus efektyvesnės.

„Nuo šiol vienu skambučiu bus galima sužinoti, kada baigia galioti jūsų vairuotojo pažymėjimas arba kodėl atmesta transporto priemonės nuosavybės deklaracija“, – teigė klientų patirčių ir kokybės valdymo skyriaus vadovė Kristina Vasylevaitė.

„Regitros“ teigimu, patvirtinusiems savo tapatybę klientams skambučio metu bus suteikiami duomenys iš įvairių valstybės registrų ir informacinių sistemų apie vairuotojo pažymėjimus, transporto priemonių registraciją, transporto priemonių deklaravimą ir perleidimą, numerio ženklų užsakymą, pažymų užsakymą ar elektroninių paslaugų užsakymą.

Be to, įdiegus autentifikavimo telefonu galimybę, darbuotojai galės matyti konkrečią kliento situaciją, užsakymų istoriją bei jau atliktus veiksmus. Tikimasi, jog tai padės greičiau spręsti iškilusius klientų klausimus.

„Tikime, kad ši naujovė pasitarnaus dvejopai, kadangi tai leis ne tik pagerinti klientų patirtis, tačiau ir prisidės prie komandos darbo efektyvumo. Kai konsultantas turi prieigą prie patvirtintos kliento tapatybės ir gali matyti konkrečius duomenis, jis gali gerokai greičiau ir efektyviau reaguoti į gautas užklausas. O tai tiesiogiai susiję su trumpesniu laukimo laiku ir greitesniu problemų sprendimu”,  – kalbėjo „Regitros“ konsultacijų ir paslaugų centro vadovė Irena Zdanavičė.

Vidutiniškai per mėnesį „Regitros“ klientų aptarnavimo linijos numeriu yra priimama 35 tūkst. skambučių, o vidutinis konsultacijos laikas siekia 2,5 min.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių