„Regitra“ praneša nuo šiol galėsianti telefonu teikti individualias konsultacijas savo tapatybę SMART-ID programėle ar mobiliu parašu patvirtinusiems asmenims.
„Eurovaistinė“ telefonu klientus sveikatos klausimais konsultuoja jau kiek daugiau nei metus ir matydama susidomėjimą, šią paslaugą tobulina pristatydama temines konsultacijas. Tokia konsultacija padės ne tik išsirinkti reikiamus preparatus, bet ir rasti atsakymus į rūpimus klausimus, nes speciali farmacininkų komanda yra pasiruošusi skirti laiko išsamiam pokalbiui su kiekvienu klientu.
„Sodros“ konsultantai kasdien telefonu aptarnauja apie 5 tūkstančius klientų. Karantino metu skambučių srautas trumpuoju numeriu 1883 arba (8-5) 250 0883 išaugo kelis kartus. Reaguodama į pokyčius „Sodra“ įkūrė antrą informacijos centrą, kuris leis atsakyti į išaugusį gyventojų užklausų skaičių.
Verslumo ir eksporto plėtros agentūros „Versli Lietuva“ vadovė Daina Kleponė sako, kad prieš savaitę telefono numeriu 1824 pradėjus teikti informaciją ir konsultacijas nuo koronaviruso nukentėjusiam verslui, per dieną sulaukiama apie 200 skambučių.
2020 m. kovo 16 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog dviems savaitėms, iki kovo 30 d., visas paslaugas mokesčių mokėtojams teiks tik nuotoliniu būdu. VMI veikla perorganizuota taip, jog būtų užtikrintas mokesčių administratoriaus veiklos tęstinumas ir sklandus paslaugų teikimas.