- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ tarp tyrime dalyvavusių pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia telekomunikacijų bendrove. Tai atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas slapto pirkėjo tyrimas. Jo metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia tyrime dalyvavę mobiliojo ryšio operatoriai.
Greiti sprendimai, laimingi klientai
„Gera klientų patirtis yra „Tele2“ veiklos pagrindas. Didžiausius pokyčius organizacijai pavyksta pasiekti, kai visi kartu vieningai siekiam tikslo. Ne išimtis ir klientų aptarnavimas – ieškodami būdų, kaip galime kurti dar geresnę jų patirtį, susitelkiame visi – nuo vadovo iki vadybininko“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ šių metų „Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrime pasiekė itin aukštą 99,27 proc. įvertinimą. Slapto pirkėjo tyrimas apima daugybę parametrų, vertinančių klientų aptarnavimą ir bendrą patirtį fizinėse parduotuvėse.
Tyrimo metu buvo vertinami atsiliepimai apie aptarnaujančiojo personalo komunikacinius įgūdžius, salono aplinką ir sėkmingą produktų pristatymą klientams, kurie apsilanko fizinėse parduotuvėse.
Nuo duomenų iki kokybės
„Tele2“ klientų aptarnavimo kokybė yra nuolat matuojama pačios įmonės viduje. Bendrovė naudojasi tiek įvairiais įrankiais, kuriais vertina klientų pasitenkinimą, tiek ir atlieka kitus klientų tyrimus ir apklausas. Dirbtinis intelektas įmonėje taip pat padeda geriau įvertinti ir numatyti galimus klientų poreikius.
„Mums svarbu kuo geriau suprasti, ko mūsų klientams reikia. Tyrimai ir analizės padeda visa tai išsiaišinti, tuomet mes žinome ką reikia keisti, kur patobulėti. Svarbu nepamesti fokuso ir užtikrintai eiti savo tikslo link“, – pažymėjo P. Masiulis.
Per pastaruosius metus bendrovė sėkmingai patobulino klientų aptarnavimo sistemą. Kokybės rodikliai yra įtraukti ir į darbuotojų tikslus. Tai užtikrina, kad visas personalas būtų orientuotas į aukščiausią paslaugų kokybę. Taip pat siekiama skirti individualaus dėmesio kiekvieno darbuotojo tobulėjimui.
„Mūsų įmonės kultūra yra tokia, kad darbuotojams suteikiame daug lankstumo. skatiname darbuotojų savarankiškumą, suteikiame jiems laisvę priimti sprendimus ir aprūpiname visais reikalingais įrankiais. Kai komanda jaučiasi vertinama, ji gali sėkmingai dirbti dėl klientų“, – sakė P. Masiulis.
„Tele2“ aukštus aptarnavimo standartus padeda išlaikyti nuolatiniai mokymai ir psichologinė bei emocinė pagalba personalui. Salonų darbuotojai nuosekliai dirba dėl to, kad klientai būtų aptarnauti greitai, efektyviai ir empatiškai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...
-
„Vikonda grupės“ įmonė UAB „Vikeda“ pirmieji iš Lietuvos gamins ir eksportuos ledus į Japoniją5
UAB „Vikeda“, gaminanti DADU prekės ženklo ledus, pasirašė strateginę sutartį su Japonijos pieno produktų gamybos įmone „Takanashi Group“. Šis susitarimas reiškia, kad „Vikeda“ tapo pirmąja...