- Akvilė Kupčinskaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
-
„Vikonda grupės“ įmonėse – diplomatų vizitas
„Vikonda grupės“ įmonėse lankėsi daugiau kaip 30 įvairių šalių Lietuvos diplomatų bei specialiųjų atašė, dirbančių ekonomikos srityje. Vizitas surengtas LITFOOD, VšĮ Kaimo verslo ir rinkų plėtros agentūros, iniciatyva. Susitikimo metu svečiams pristatytos „Vikonda grupės“ įmonės bei jų strateginės veiklos kryptys. Vėliau diplomatai ir specialieji atašė apsilankė UAB Kėdainių konservų fabrike bei „Dadu“ ledus gaminančioje UAB „Vikeda“.
Tvirtai žengia į tarptautinę rinką
Su savo komanda gausią diplomatų delegaciją priėmęs UAB „Vikonda grupė“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis pabrėžė, kad dvi maisto produktus gaminančios „Vikonda grupės“ įmonės – UAB Kėdainių konservų fabrikas ir UAB „Vikeda“ – tarptautinėje rinkoje jau yra žengusios tvirtą žingsnį, tačiau ambicijos kur kas didesnės ir siekiant šio tikslo ekonominė diplomatija turi reikšmingų svertų.
„Mūsų siekiamybė – tarptautiškumas. Norime garsinti savo įmones, Kėdainius ir Lietuvą užsienyje, tad čia ekonominė diplomatija yra itin svarbi, – sakė M. Snarskis. – Jei lygintume lietuviškais mastais, tai eksporto srityje mes esame jau pakankamai dideli, tačiau visiškai maži lyginant su didžiaisiais pasaulio žaidėjais. Taigi Lietuvos valdžios investicijos į tai, kad šalies ekonominė diplomatija neštų realią grąžą mūsų verslui ir galiausiai žmonėms, labai sveikintina.
Mūsų siekiamybė – tarptautiškumas. Norime garsinti savo įmones, Kėdainius ir Lietuvą užsienyje.
Šiandien buvo gera proga papasakoti apie mūsų įmonių grupę, pasidalinti tuo, kuo mes džiaugiamės, kokios mūsų ambicijos, kur mes einame. Diplomatai apsilankė mūsų fabrikuose, pamatė, gamybos procesus ir kaip kuriami mūsų produktai. Taigi turėsime dar daugiau, sakykime, mūsų ambasadorių, kurie skleis žinią ir ieškos kontaktų, per kuriuos mes galėsime užmegzti naujus prekybinius ryšius“.
Svarbu pažinti kultūrą
M. Snarskis įsitikinęs, kad tokie diplomatų vizitai išties naudingi. Žinoma, vien pristatyti įmonę nepakanka – po susitikimo būtina imtis iniciatyvos.
Mindaugas Snarskis. / Įmonės nuotr.
„Tik pakalbėti per maža. Jei gavęs kontaktus parašai laišką, inicijuoji bendravimą, tada užsimezga santykiai, kurie veda į partnerystes, – sakė UAB „Vikonda grupė“ generalinis direktorius. – Be to, diplomatai, dirbantys konkrečiose šalyse, geriau supranta tos šalies kultūrą. Verslui ateinant į naują rinką, ypač jei kalbame apie Azijos šalis, gauti informacijos, kaip bendrauti, kas svarbu ar ko nedaryti, yra būtina, nes šios žinios padidina sėkmės tikimybę.“
Siekia išaugti etninio eksportuotojo marškinius
„Dadu“ ledus gaminančios UAB „Vikeda“ produkcijos eksportas šiuo metu sudaro solidžią dalį – daugiau kaip 60 proc. UAB Kėdainių konservų fabriko – daugiau nei 30 proc.
„Į ledų fabriką investavome dideles lėšas ir nuo pernai padidinome gamybos pajėgumus 50 procentų. Taigi tas pats pardavimų procentas turės reikšti daug didesnes gamybos, o kartu ir eksporto apimtis“, – dėmesį atkreipė M. Snarskis.
Šiuo metu UAB Kėdainių konservų fabrikas savo produkciją eksportuoja į 25 užsienio valstybes, pradedant kaimynine Lenkija ir baigiant Japonija.
Įmonės nuotr.
Pagrindinės UAB „Vikeda“ eksporto kryptys – Jungtinės Amerikos Valstijos ir Vokietija. Pernai „Dadu“ ledai atsirado Pietų Korėjoje, o netrukus šalti desertai turėtų pasirodyti ir Japonijos rinkoje.
„Mūsų produkciją galima rasti daug kur, bet vėlgi – neretai mes būdavome tik etninis eksportuotojas, tai yra, mūsų produktais būdavo prekiaujama etninėse parduotuvėse, kurių klientai žino tą regioną ir jo gamintojus, tačiau mūsų ambicija ne tik tokia, – pabrėžia M. Snarskis. – Mes siekiame, kad mūsų produktus, pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose pirktų ne tik lietuvis, lenkas ar ukrainietis, bet ir amerikietis.“
Įmonės, kuriomis didžiuojasi
Kėdainiuose viešėję Lietuvos diplomatai ir specialieji atašė į mūsų miestą atvyko iš ketvirtadienį Kaune surengto kasmetinio susitikimo su maisto produktų bei gėrimų gamintojais. Pasak LITFOOD Eksporto skatinimo ir plėtros grupės vadovės Irmos Šlaičiūnaitės-Černiauskienės, diplomatai po susitikimo kaskart pakviečiami vizito į įmones, kurios šalyje ypač vertinamos.
Įmonės nuotr.
„Kiekvienais metais diplomatams ir specialiesiems atašė, dirbantiems ekonomikos srityje ir reziduojantiems įvairiose šalyse, stengiamės parodyti kuo daugiau mūsų maisto pramonės įmonių, maisto gamintojų, kuriais didžiuojamės. Šiame sąraše yra ir Kėdainių įmonės, dalyvaujančios tarptautinėje prekyboje ir bendradarbiaujančios su daugeliu diplomatų, tad šį kartą lankėmės „Vikonda grupei“ priklausančiuose UAB Kėdainių konservų fabrike bei UAB „Vikeda“, – sakė I. Šlaičiūnaitė-Černiauskienė.
Durys į naujas rinkas
„Užmegzti kontaktą ir susipažinti su mūsų diplomatais, dirbančiais užsienio šalyse ir galbūt tikslinėse eksporto rinkose, kurios aktualios Lietuvos įmonėms, labai pravartu, nes būtent šių diplomatų bei specialiųjų atašė pareiga bei tikslas yra padėti mūsų šalies įmonėms, – dėmesį atkreipė I. Šlaičiūnaitė-Černiauskienė. – Taigi apsilankius pačiose įmonėse, išgirdus istoriją, daugiau detalių apie gamybos galimybes, apimtis, potencialą, visada yra didesnė galimybė diplomatams plačiau bei išsamiau pristatyti tas įmones užsienyje, jeigu atsirastų interesantų. Tokios žinios itin naudingos“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...
-
„Vikonda grupės“ įmonė UAB „Vikeda“ pirmieji iš Lietuvos gamins ir eksportuos ledus į Japoniją7
UAB „Vikeda“, gaminanti DADU prekės ženklo ledus, pasirašė strateginę sutartį su Japonijos pieno produktų gamybos įmone „Takanashi Group“. Šis susitarimas reiškia, kad „Vikeda“ tapo pirmąja...