- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kabrioletas lietuviams – kaip vaikui trokštamas žaislas. Nori, bet vos atsiranda galimybė gauti, pasirenka kitą. Kaip rodo lankomiausio transporto skelbimų portalo Autoplius.lt atlikta apklausa, beveik 40 proc. lietuvių svajoja įsigyti automobilį pakeliamu stogu. Tiesa, jei turėtų pakankamą sumą pinigų, tokios transporto priemonės nepirktų, vietoj jos rinktųsi greitą lenktyninį automobilį.
Kaip pasakoja Viktoras Daukšas, Autoplius.lt plėtros vadovas, apie kabrioletus vairuotojai pradeda svajoti vos tik atšyla oras. Vieniems jie yra ideali transporto priemonė karštą vasaros dieną, kitiems – puiki proga pasipuikuoti prieš aplinkinius.
„Pirkdamas kabrioletą, perki ne transporto priemonę, bet emociją. Susodinti į tokį automobilį visą šeimą niekaip nepavyks, susikrauti daug daiktų taip pat – dažnai bagažinės nėra arba ji labai maža. Kabrioletai skirti maloniai važinėtis mieste vasarą, mėgautis atviru stogu ir gaudyti retus saulės spindulius. Dėl praktiškumo dauguma lietuvių šalia kabrioleto garaže linkę turėti ir standartinį automobilį“, – sako V. Daukšas.
Kaip rodo apklausa, net 38 proc. lietuvių kabrioletą įsigytų tik tuomet, jei turėtų ir įprastą automobilį, kuriuo galėtų išriedėti į gatves esant blogesniam orui. Kad automobilis pakeliamu stogu – ne jiems, atsakė 13 proc. apklaustųjų. Ir tik 9 proc. lietuvių užtektų kabrioletą išsinuomoti ir pravažiuoti juo kartą per metus.
Kabrioletai tinka tik karštoms vasaroms?
Paklausti, koks yra didžiausias kabrioletų trūkumas, net pusė lietuvių nurodė jų nepritaikymą Lietuvos oro sąlygoms. Tačiau, automobilių rinkos eksperto teigimu, įsitikinimas, jog kabrioletai tinka tik karštoms vasaros dienoms, nėra teisingas.
„Šiandien Europoje gaminami kabrioletai, kurie turi pašiltintą pakeliamą stogą bei šildymo sistemą. Vadinasi, jais įmanoma važinėtis ištisus metus. Tiesa, lyginant su standartiniais automobiliais, kabrioletuose yra prastesnė garso izoliacija“, – teigia V. Daukšas.
Net 22 proc. apklausos dalyvių didžiausiu automobilių su pakeliamu stogu trūkumu įvardino nesaugumą, t.y. tokią transporto priemonę būtų rizikinga trumpam palikti gatvėje ar aikštelėje.
Kiek daugiau nei 14 proc. lietuvių atsakė, kad kabrioletai yra per brangūs, o 12 proc. mano, kad jie nepraktiški ir reikalauja daug priežiūros. 1,2 proc. respondentų kabrioletai atrodo pernelyg „mergaitiški“.
Jei turėtų pakankamai pinigų retam automobiliui, dauguma lietuvių – 36 proc. – rinktųsi lenktyninį automobilį, o kabrioletui pirmenybę teiktų kiek mažiau – 34 proc. – respondentų.
Tik ketvirtadalis Lietuvos gyventojų įsigytų prabangų džipą, nes didelis automobilis reiškia prestižą. Beveik 5 proc. apklaustųjų norėtų turėti stilingą, kompaktišką ir puikiai gatvėse laviruojantį „vabalą“.
Autoplius.lt duomenimis, šiuo metu Lietuvoje parduodama apie 470 kabrioletų. Dabar parduodamų tokio tipo automobilių kainos prasideda nuo 1000 eurų, o brangiausi modeliai gali kainuoti net 270 tūkst. eurų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Rinkos pulsas: metų rezultatai ir lūkesčiai
Per 2024-uosius Lietuvoje įregistruoti 1 853 elektromobiliai, Lenkijoje – daugiau kaip 68 tūkst., Norvegijoje – 114,4 tūkst. ...
-
Policija atskleidė, ką planuoja
Šį mėnesį Lietuvos policijos dėmesys bus sutelktas į vairuotojų blaivumą, pavojingą ir chuliganišką vairavimą, matomumą gerinančių saugos priemonių – atšvaitų – naudojimą tamsiuoju paros metu. ...
-
Žiemos išbandymai – ir kėbului, ir akumuliatoriui1
2025-ųjų pirmąją savaitę dosniai iškritęs sniegas priminė apie žiemiškus rūpesčius. Šaltasis sezonas yra sudėtingiausias laikotarpis vairuotojams. Sniego, drėgmės ir druskų poveikis tampa lakmuso popierėliu tiek automobilio ...
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau3
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?14
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...