- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Sveikatos nepasitikrinus apie 70 tūkst. vairuotojų, policija specialių reidų neplanuoja, ketvirtadienį paskelbė „Regitra“.
Nuo šių metų įsigaliojo nauja tvarka, pagal kurią medicininės pažymos galiojimas susiejamas su vairuotojo pažymėjimu.
Sausio 1 dienos duomenimis, Lietuvoje yra apie 70 tūkstančių vairuotojų, kurie norėdami dalyvauti eisme turi apsilankyti pas medikus ir gauti reikiamą pažymą.
Pasak policijos, nors specialių reidų tikrinti vairuotojus, kurių medicininė pažyma negalioja, nenumatoma, tačiau jei vairuotojas viršija greitį ir jį užfiksuoja greičio matuoklis, automatiškai tikrinamas ir vairuotojo pažymėjimo galiojimas.
Numatoma atsakomybė už tokį nusižengimą – 30–50 eurų. Pirmą kartą gali būti skiriama 15 eurų bauda, tai yra, pusė minimalios nuobaudos, tokia pati kaip laiku nepasikeitus vairuotojo pažymėjimo.
„Prastas regėjimas, lėtinės ligos, kitokie negalavimai gali turėti reikšmingos įtakos saugumui keliuose. Taigi, nors policija neplanuoja specialiai stabdyti vairuotojų ir tikrinti jų pažymėjimų galiojimo, kviečiame visus būti pilietiškais ir pasitikrinti sveikatą dėl savęs bei aplinkinių saugumo“, – pranešime cituojamas Policijos departamento Viešosios tvarkos biuro viršininkas Vytautas Grašys.
Per pastaruosius metus sveikatą pasitikrino apie 365 tūkst. Lietuvos vairuotojų, tai yra apie 84 proc. visų šią pareigą turėjusių atlikti žmonių, per gruodį sveikatą pasitikrinimo rekordinis skaičius žmonių – 30 tūkst. 485.
„Labai raginame suskubti tuos, kurie nesuspėjo to atlikti. O mes ir toliau rūpinsimės vairuotojais bei siųsime priminimus tiems, kurie yra palikę savo kontaktus. Būkime pilietiški ir prisidėkime prie saugaus eismo keliuose“, – teigė „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
Vairuotojams iki 65 metų sveikatos patikrą reikia atlikti kas dešimt metų, nuo 66 iki 79-erių metų sveikatą pasitikrinti reikia kartą per penkerius metus, o vyresniems nei 80 – kas dvejus metus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ekspertas atskleidė, ko tikėtis elektromobilių vairuotojams8
Praėjusiais metais Lietuvoje reikšmingai augo tiek elektromobilių rinka, tiek ekologiškoms transporto priemonėms skirta infrastruktūra. Visgi ekspertai pastebi, kad nors bendras įkrovimo stotelių skaičius atrodo didelis, vairuotojai dar ga...
-
Nepaiso naujos tvarkos: per pirmąsias dvi savaites nubausta šimtai vairuotojų26
Per pirmąsias dvi šių metų savaites dėl negaliojančios sveikatos pažymos nubausta 250 vairuotojų, BNS informavo Policijos departamentas. ...
-
Lietuvos teritorijoje nebegali būti šių automobilių45
Nuo šeštadienio lengvieji automobiliai su baltarusiškais registracijos numeriais nebegali būti Europos Sąjungos (ES), taip pat ir Lietuvos teritorijoje. ...
-
Naudotų automobilių rinka atsigauna?
Lietuvoje pernai pirmą kartą įregistruota 167,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 9 proc. daugiau nei užpernai, kai šis skaičius siekė 154,2 tūkst., remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, penktadienį skelbia b...
-
Vairuotojus stebina nemalonus siurprizas3
Šaltuoju metų laikotarpiu klaipėdiečiai susiduria su neįprasta problema. Šildant automobilį, kai kada subyra langų stiklai. Daugelis mano, kad tai įvyksta dėl karšto ir šalto oro kontrasto, tačiau specialistai pabrėžia, k...
-
Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks9
Naujasis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis sako, jog išgirdo vairuotojų skundus ir žada keliuose mažinti greičio matuoklių skaičių. Anot ministro, dabar jie skirti pasipinigavimui, bet ne saugumui. O auditas parodė, kad dalis matuoklių pa...
-
Europoje – „Renault“, JAV – „Honda“
„Būtent šis mūsų modelis gali tapti pokyčių elektromobilių rinkoje varomąja jėga“, – pareiškė „Renault“ vadovas Fabrice’as Cambolive’as, atsiėmęs pagrindinį tradicinio konkurso „Metų au...
-
Iš sostinės gatvių išnyks kledarai2
Vilnius planuoja, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių sudarys varomos elektra arba alternatyviu kuru. ...
-
Žalieji tikslai – iššūkis įpročiams
„Nuo arklio pereiti prie ratų buvo lengva, o dabar keistis žmonės nenori, nes retas keliavimo būdas yra patogesnis nei savo automobiliu“, – tvirtina ekologas Liutauras Stoškus. ...
-
Kelių mokesčiai: kodėl Lietuva dar nesilygiuoja į Europą?2
Tvirtinant Lietuvos metinį biudžetą kilo diskusijų dėl kelių finansavimo. Europos pavyzdžiai rodo, kad, pakeitus kelių mokesčio sistemą, galima surinkti papildomų lėšų kelių infrastruktūrai ir gauti kitos naudos. Tačiau mokesčių na&sca...