- Parengė Birutė Masaitytė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Superautomobiliai priverčia visus juos aukštinti, tačiau nekokybiškos ar prastos transporto priemonės sukuria dar daugiau istorijų, kurios sklando iš lūpų į lūpas. Būtent dėl to verta nors kartą išbandyti prastą reputaciją įgijusį automobilį. Tik sava patirtis gali palaidoti banalius gandus arba įsitinkinti jų teisingumu.
Thesmokingjacket.com tinklalapis skelbia penkių automobilių, kurie yra „užsitraukę gėdą“, sąrašą ir siūlo pabandyti sėsti prie jų vairo.
„DeLorean“
Šis automobilis išgarsėjo kaip komedijose nuolat pasirodantis „herojus“. Tačiau tai tikriausiai ir yra vienintelė priežastis, kodėl verta įsigyti šį automobilį.
Iš tikrųjų ši transporto priemonė yra visiškai standartinė. Tiesiog jos kūrėjai norėjo iš šio automobilio padaryti legendą. Durys, atsidarančios į viršų, bei nerūdijančio plieno kėbulas tuo metu buvo naujovė, tačiau labai greitai tapo banaliomis automobilio detalėmis.
Tačiau didžiausia problema su šiuo automobiliu buvo ne jo išorė, o vidus. Interjero detalės greitai lūžo ir buvo labai sunkiai pakeičiamos.
Kodėl vertą jį išbandyti: dėl automobilio populiarumo sėdus prie šios transporto priemonės vairo šiokia tokia šlovė teks ir jums. Taip pat šis automobilis padės nusikelti į praėjusio amžiaus aštuoniasdešimtmetį.
Senasis „VW Beetle“
Buvo manoma, kad šį masiškai gamintą automobilį perka asmenys, kuriems nerūpi stilius, išvaizda, transporto priemonės galia, kuro sąnaudos, prestižas, orumas ir defektai.
Automobilis tiko nuvykti nuo taško A iki taško B, tačiau vairuotojas „melsdavosi“, kad jo niekas nepamatytų prie šio automobilio vairo.
Ko trūkio šiai transporto priemonei? Gražaus dizaino, patogumo bei patvarumo. Važiuodamas šiuo automobiliu galėjai pasijusti, kad judi karste.
Kodėl verta jį išbandyti: kad ir koks netobulas buvo šis automobilis, jo negalima išbraukti iš transporto priemonių istorijos. Šio automobilio išbandymas padėtų suprasti, kokį gerą automobilį turite pats.
„AMC Pacer“
Šis automobilis į kelius išriedėjo aštuntajame dešimtmetyje, kai JAV drebino naftos krizė. Žmonėms reikėjo kuo mažiau degalų naudojančių transporto priemonių.
Automobilio oro dinaminis kėbulas turėjo sumažinti vėjo pasipriešinimą bei sumažinti kuro sąnaudas. Nepaisant gerų troškimų, amerikiečiai nesusižavėjo nei transporto priemonės dizainu, nei tariamu ekonomiškumu.
Kodėl verta jį išbandyti: šis automobilis lieka svarbia detale transporto priemonių istorijoje. Jis „pasakoja“ apie tai, kaip buvo bandoma automobilius paversti ekonomiškais, patikimais ir stilingais.
1976-tųjų „Aston Martin Lagonda“
„Aston Martin“ šiomis dienomis skelbia apie prabangą ir stilių. Tačiau 1976 metų „Aston Martin“ buvo tragedija. Automobilio kūrėjai tikėjosi žmonėms pristatyti ateitimi dvelkiantį, naujausių technologijų pilną transporto priemonę, tačiau nutiko visiškai kitaip. Automobilio dizainas nekelia pasigerėjimo. Atrodo, lyg ant transporto priemonės būtų užlipęs didžiulis milžinas.
Kodėl verta jį išbandyti: prie šio automobilio vairo vertėtų prisėsti vien tam, kad pajustumėte, jog ne visų kompanijų sėkmė tęsėsi visąlaik. Kartais net ypač prabangių automobilių gamintojai turi detalių, kurias norėtų ištrinti iš savo įmonės istorijos.
2003-iųjų „Hummer H2“
Amerikiečių automobilių gamintojai dažnai kritikuojami, jog pakankamai nekreipia dėmesio į transporto priemonių dizainą. Kompanijoms svarbiausia duoti klientams tai, ko jie nori.
Būtent „Hummer“ atspindi žmonių tuštumą ir norą pasididžiuoti dydžiu, o ne kokybe.
Kodėl verta jį išbandyti: tokius žvilgsnius, kokie laidomi į vairuotoją, galite pagauti tik prie šio automobilio vairo. Patirtis išskirtine. Žinoma, ar tie varstantys žvilgsniai teigiami ar neigiami, spręskite patys.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Eismo sąlygas naktį sunkins rūkas
Penktadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, įspėja Automobilių kelių direkcija. 16 val. duomenimis, dėl dulksnos ir silpno lietaus didžiojoje Lietuvos dalyje magistralinių, krašto ir rajoninių kelių dangos buvo šlapios. Klaipėdo...
-
Į ekonomiškiausio titulą pretenduoja ir dyzeliniai, ir hibridiniai automobiliai3
Jau trečią savaitę vykstančiame konkurse „Metų automobilis 2014” vis didesnio šalies gyventojų dėmesio susilaukia ne tik pretendentai į „Tautos automobilį 2014“. Pastaruoju metu, kai degalinėse paliekamos sumos sudaro ...
-
Keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių ir Šešuolių gatvėse
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 21 dienos keičiamas eismas Vakarinio aplinkkelio, Sidaronių, Šešuolių gatvėse. Iš Sidaronių g. ir Viršuliškių skg. išvažiavimai bus galimi deši...
-
Šiemet vilkikų sukeltiems eismo įvykiams atlyginti BTA jau skyrė 23 mln. litų
Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA duomenimis, per 2013 m. 10 mėnesių vilkikų patiriamoms žaloms atlyginti bendrovė skyrė daugiau kaip 23 milijonus litų. O tai yra 5 procentais daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Vilkikų eismo įvyk...
-
Rytoj 10 Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių savanoriai dalins gerves ir tulpes4
VŠĮ „Savanorių centras“ rytoj Vilniuje rengs akciją „Labas rytas, Vilniau!“, kurios metu 40 savanorių dešimtyje Vilniaus autobusų ir troleibusų stotelių išdalins 3000 gervių ir tulpių. Pasak centro vadov...
-
Rekonstruos dar vieną transeuropinio tinklo kelio E77 ruožą
"Avesko kelių" įmonių grupei priklausanti kelių tiesimo ir tiltų statybos įmonė "Šiaulių plentas" už 32,867 mln. litų rekonstruos transeuropinį kelią Ryga-Kaliningradas. Automobilių kelių direkcija pranešė, jog...
-
Naktį eismo sąlygas sunkins rūkas
Trečiadienio naktį eismo sąlygas sunkins rūkas, perspėja Automobilių kelių direkcija. Be to, vietomis gali palyti, temperatūra kai kur nukris iki 0 laipsnių. 16 val. duomenimis, antradienį Telšių apskrityje bei Akmenės rajone magistralini...
-
Ar Kauno autobusuose ir troleibusuose – saugu?8
Statistika teigia, kad nusikalstamų veikų viešajame transporte mažėja. Vis dėlto visuomenę vis dar sukrečia ciniški chuliganizmo, vagysčių atvejai, o kartais net kraujo dėmės troleibuso salone. ...
-
Kelių direkcijos vadovas: pavasarį penktadalis kelių gali būti nepravažiuojami
Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas perspėjo, kad trūkstant finansavimo keliams, kitą pavasarį penktadalis šalies kelių gali tapti nepravažiuojami. Skirmanto Skrinsko teigimu, po 2009 metų ekonominės krizės metinis kelių finansavi...
-
Vakarinio aplinkkelio II etapas užbaigtas, projekto vertė – 211 mln. Lt
Vilniuje Vakarinio aplinkkelio II etapo statybos darbus, pradėtus prieš kiek daugiau nei dvejus metus, rangovams pavyko pabaigti šešiais mėnesiais anksčiau. Automobiliams nuo šiandien jau atverta šešių eismo ...