- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
-
Greičiau, tiksliau ir pigiau – „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą
Didžiausias lietuviškas restoranų tinklas „Čili Pizza“ įdiegė naują skaitmeninį sprendimą „Čili Pay“, leidžiantį dvigubai greičiau ir pigiau mėgautis restorano patiekalais. Dabar lankytojai galės maistą užsisakyti ir už jį atsiskaityti tiesiai savo išmaniajame telefone arba restorano planšetėje.
„Šis sprendimas reiškia tikslų ir greitą aptarnavimą, lankytojų laiko taupymą bei mažesnes kainas. Žengti šį žingsnį mus paskatino naujausi restoranų skaitmenizavimo sprendimai bei Jungtinės Karalystės ir JAV rinkos atvejų analizės – siekiame neatsilikti ir žengti kartu su pasaulinėmis tendencijomis,“ – teigė „Čili Pizza“ restoranų tinklą valdančios bendrovės „LTK Food Group“ generalinė direktorė Goda Karosaitė.
Naujojo aptarnavimo standarto įsigaliojimo proga „Čili Pizza“ restoranai kviečia dienos pietų pagrindinius patiekalus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje skanauti tik nuo 3,52 Eur. Taip pat užsiregistravusiems svečiams taikoma 20 proc. nuolaida pagrindiniams patiekalams.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Nuo užsakymo iki aptarnavimo
Visuomenėje vis dar neretai sutinkamas požiūris, jog skaitmenizacija reiškia tik gamybos automatizavimą, tačiau šiuo atveju tai reiškia ir gebėjimą efektyviai dirbti su informacijos srautais. Pavyzdžiui, geriau pažinti savo klientų poreikius, lengviau valdyti vertės grandinę bei suprasti vartotojų elgseną.
Numatyta, kad naujasis skaitmeninis sprendimas pagerins ne tik kliento patirties kokybę, bet ir visą aptarnavimo modelį. Restorano svečiai nuskenavę ant kiekvieno stalo esantį QR kodą išsirinks pageidaujamus patiekalus ir, nelaukdami padavėjo, vienu paspaudimu nusiųs savo užsakymą į virtuvę, o maistas netrukus atkeliaus tiesiai ant stalo.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Tuo atveju, kai lankytojas neturi išmaniojo įrenginio, į pagalbą atkeliauja šiai funkcijai paruoštos planšetės bei padėti pasirengę padavėjai, kurie mielai paaiškins, kaip jomis naudotis.
Galimybė dar greičiau pavalgyti
Sprendimas skaitmenizuoti kasdienius procesus suteikia ilgalaikę naudą, siekiant pagerinti lankytojų aptarnavimo kokybę. Tai reiškia, jog dabar skubantys restorano svečiai gali praleisti trumpesnį laiką užsisakant bei atsiskaitant – jie patys valdo užsakymo bei atsiskaitymo procesą. O tai ypač svarbu turint omenyje tai, jog klientai vis labiau vertina savo laiką. Taip pat ši naujovė suteikia ir progą pasimėgauti tuo, dėl ko lankytojai atveria restorano duris – bendravimu ir skaniu maistu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Išmanūs sprendimai – dar geresnei darbuotojų emocinei būklei
Optimizuoti procesai užtikrina ir efektyvų personalo darbą. Tiek padavėjai, tiek virtuvės darbuotojai gali efektyviau paskirstyti savo laiką ir užtikrinti aptarnavimo kokybę. Tokiu būdu – mažinant aptarnavimo užduočių kiekį – sumažinama ir žmogiškųjų klaidų tikimybė.
Kartu gerinama ir darbuotojų emocinė būklė – jie patiria mažiau streso skubant atlikti užduotis. Skaitmenizuoti procesai jiems leis labiau pasimėgauti darbu, o svečiai taip pat jausis geriau, kai galės patys valdyti situaciją. Taip pat naujovės leis kelti aptarnavimo lygį – parodyti ekspertiškumą, rekomenduoti patiekalus bei gėrimus, atliepiant lankytojo pageidavimus bei reprezentuoti visą restoranų tinklą tinkamai pasitinkant bei kuriant šiltą ryšį su svečiais.
A. Asinavičiūtės nuotr.
Ilgalaikė nauda verslui
Kokybiškesnis aptarnavimas reiškia ir tai, kad įdiegti sprendimai leidžia efektyviau aptarnauti didesnius lankytojų srautus, pavyzdžiui, dienos pietų metu ar vakare pasitinkant didesnes kompanijas. Numatoma, kad kokybiškas ir operatyvus aptarnavimas kartu su bendru klaidų kiekio sumažinimu lems ir 40–50 proc. daugiau arbatpinigių, kurių kiekis tiesiogiai koreliuoja su lankytojo pasitenkinimo lygiu.
A. Asinavičiūtės nuotr.
„Išmanūs sprendimai atneša naudą ne tik lankytojui, bet ir verslui. „Čili Pizza“ įdiegtos funkcijos padeda atlikti papildomus pardavimus, efektyviau ir patraukliau pristatant naujus patiekalus bei akcijas. Be to, unikalūs pasiūlymai ir personalizuotos akcijos leidžia skatinti pakartotinius apsilankymus ir taip didinti nuolatinių klientų skaičių,“ – pastebėjo G. Karosaitė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos9
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Šiandienio medicinos darbuotojo portretas: išskyrė 5 įgūdžius, reikalingus sveikatos priežiūros spec
Darbuotojams, norintiems sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje, neretai tik profesinių žinių jau nepakanka. Tai rodo ir pernai Pasaulio ekonomikos forumo išskirti dešimt darbuotojams reikalingiausių įgūdžių, tarp kurių reikšming...
-
Į Sosnovecą vilioja ir architektūra, ir sportas
Dažnai Lenkija siejama daugiausia su vieta, kur vykstama apsipirkti. Tačiau šioje šalyje yra labai daug vietų, kurias verta aplankyti dėl visiškai kitų priežasčių. Vienas tokių paslėptų perlų yra Sosnovecas (Sosnowiec) – ...
-
Prestižinės UNESCO premijos „Moterims moksle“ laureatė: mokslas tuo ir žavus – jis pilnas netikėtumų4
Lapkričio 12 d. Vilniuje, Lietuvos mokslų akademijos (LMA) Didžiojoje konferencijų salėje įteikti diplomai UNESCO Baltijos šalių stipendijų konkurso „Moterims moksle“ laureatėms. ...
-
Verslo mentorystė: kaip noro tobulėti ir patirties sąjunga padeda verslams augti?2
Plėtojant verslą neišvengiamai kyla daugybė iššūkių. Juos įveikti gerokai lengviau turint patirtimi ir patarimais pasidalinti galinčius mentorius. Tai viena iš jau dešimtmetį gyvuojančios ir daugiau nei 150 mentori...
-
„Ignitis renewables“ pristatė jūrinio vėjo parko galimybes Lietuvos laivų savininkams2
Tarptautinės žaliosios energetikos bendrovės „Ignitis renewables“ vystomas jūrinio vėjo elektrinių parko projektas „Curonian Nord“ aplink save buria plačią verslų ekosistemą. Per Klaipėdoje surengtą susitikimą su laivų sav...