- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė UAB „Pigu” skundą ir patvirtino 2016 m. birželio 21 d. Konkurencijos tarybos nutarimą, kuriuo pripažinta, jog bendrovė, užsiimanti elektronine prekyba internetu, skleidė vartotojus klaidinusius kvepalų ir buitinės technikos reklaminius pasiūlymus.
Konkurencijos tarybos ekspertų vertinimu, 2015 m. liepos 29 d. internete bei naujienlaiškyje Bendrovės skleista reklama „Didysis vasaros išpardavimas; Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki – 80 proc.“; „Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki – 80 proc.“; „Kvepalų ir buitinės technikos pasiūlymai vienai dienai!; iki – 80 proc.“; „SUPER pasiūlymas! Kvepalai ir buitinė technika iki – 80 proc. pigiau!“ klaidino pirkėjus. Vartotojams buvo siūloma įsigyti dviejų skirtingų kategorijų prekių su nuolaidomis iki 80 proc., tačiau paaiškėjo, kad kvepalai su 80 proc. nuolaida akcijos metu buvo siūlomi tik vieni, o buitinei technikai aukščiausia taikyta nuolaida (pagal www.pigu.lt tinklalapyje nurodytą informaciją) siekė tik 58 proc.
Už skleistą ir pirkėjus klaidinančią reklamą Konkurencijos taryba bendrovei skyrė 5400 eurų baudą.
VAAT sprendimas per vieną mėnesį nuo jo paskelbimo gali būti apskųstas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.
Tai jau antras bendrovės pažeidimas per pastaruosius dvejus metus. 2015 metais Konkurencijos taryba nustatė, kad bendrovė skleidė klaidinančią įvairių prekių reklamą ir nurodė nepagrįstą naudą vartotojams. Įvertinusi visas aplinkybes ir tai, kad bendrovės elgesys dirbtinai padidino parduodamų prekių patrauklumą bei klaidino vartotojus, Konkurencijos taryba skyrė 7630 eurų baudą.
Konkurencijos taryba itin didelį dėmesį skiria informacijos apie tai, kokia reklama yra leistina, sklaidai – nuolat organizuoja nemokamus seminarus asociacijoms, 2016 m. atnaujino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires. Gairės papildytos nauja praktika ir pavyzdžiais, kurie padės reklamos davėjams, kūrėjams ir kitiems reklaminės veiklos subjektams įsivertinti, ar jų reklama nėra klaidinanti ir/ar neleidžiama lyginamoji. Taryba taip pat patvirtino Rekomendacijas dėl kainų palyginimo reklamose, kurios, tikimasi, padės formuoti sąžiningus reklaminius pasiūlymus ir neklaidinti vartotojų.
Konkurencijos tarybos ekspertai 2015 m. išnagrinėjo 427 pranešimus dėl galimai klaidinančios reklamos ir išsiuntė reklaminės veiklos subjektams net 159 įspėjimus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...